Onko tuo Pehmopeput liike netissä luotettava...?

Kupittelija
Kuluttaja-asiamieheen yhteys,jos ei kuukaudessa tapahdu mitään. Kaikkien kannattaa valittaa sinne,niin saadaan liike kiinni! Leastore tai vastaava myi divan kuppeja,siellä oli nopea ja hyvä toimitus. Tsemppiä!
 
"Piupali"
Heidän sivuillaan on TAAS (yhä?) ilmoitus kuolemantapauksesta, eli ei VOIDA vedota tuollaisella yli puolta vuotta (olin tästä keskustelusta katsovinani, että edellinen ollut viime syksynä). Itsellä on myös yli kuukauden odotettu n.50e tilaus, myös tyhmänä maksettu etukäteen ja moneen kertaan sen perään jo kyselty, en ole mitään vastauksia saanut. No, ei auta kun vaatia rahoja takaisin ja sitten lähteä rikosilmoitusta/kuluttajansuojailmoitusta tekemään. Tosi harmillista!!
 
no voi
Onpa harmillista! Olen se yksi kirjoittaja tässä ketjussa, joka tilas lapsen synttärijuhlaan tavaraa ja toimitus kesti ja olin maksanutkin koko tilauksen. Soittamalla sain saman tien kiinni (tais olla hyvää onnea matkassa) ja lupas perua tilauksen ja palauttaa summan minun tilille. Jonne maksu palautuikin, mutta kyllä siinäkin reilu viikko-2 kesti. Mutta on outoa toimintaa!! Ei voi vedota kyllä koko ajan samaan syihin.. Kannattaa olla tiukkana ja vaatii tilausta nopeasti tai pyytää peruumaan tilaus ja vaatia rahat takaisin mahd.pian tai viet asian eteenpäin!! Tuollaiset nettikaupat pois, joka ei saa hommaa toimimaan niin kuin pitää!!
 
"Mörkö"
Mä tilasin 3.5. Patapum-merkkisen kantorepun..oon sitte odotellu, eka reilu 2 viikkoo ja sit otin ekan kerran yhteyttä. laitoin meilii, ei mitään. laitoin toisen kerran meilii ei mitään. Nyt oon yrittäny soittaa sellaset 3 kertaa ja jätin vielä vastaajaan viestin. EI MITÄÄN. tänää laitoin kiukkuisen sähköpostin ja en kyllä tiedä mitä tehdä. rikosilmoituksella uhkasin. Harmittaa nii perkuleesti. ajattelin et kesällä kantorepusta paljon apua...mut saa nähdä jääkö koko tuote saamatta. tonne LIETOON pitää varmaan kohta lähtee käymään paikan päälle ...PRKL.
 
"Vieras"
Mä yleensä aina googletan firman ennen kuin tilaan, jos on joku oudompi kauppa. Suosittelen tekemään näin. Monta tilausta olen jättänyt tekemättä, kun on tullut googlaamalla näitä valitusketjuja eri nettipalstoilta.
 
"Aippa"
Kiitos Vierailija #26, Leastore myy diva cuppeja edelleen, tee saman tien tilauksen. Onhan se niin että kaikenlaisia roistoja on netissä mutta harmittaa todella kun itse niihin törmää. Ihmettelen miksi niiden nettisivuja ei pakkosuljeta? Vai tarvitaanko siihen jokin päätös jostain ensin? Mutta eikö poliisilla ole oikeus sulkea nettisivuja jos ne on rasistisia tms, ja tämä sivuhan on rikollisen pitämä.. Grrr.
 
pettynyt asiakas
Minä tilasin myös 15.5 Teddykompaniet tuotteita lahjaksi, enkä tyhmyyksissäni firmaa tajunnut ensin googlettaa, muistelen joskus vuosia sitten tuolta tilanneeni ja kaiken sujuneen ihan ok. Mitään tuotteita ei todellakaan ole postista tullut, sähköpostia olen laittanut useampaan otteeseen ja ihan tiukkasävyisiä vielä, rikosilmoituksella olen uhannut minäkin. Nyt viimeisimpänä vaadin rahojen palautusta, enpä enää tuotteita tarvitse, kun toisen lahjan olen ostanut ja antanut. Ja ylläri ylläri, mihinkään sähköposteihin ei ole vastattu. KYLLÄ OTTAA PÄÄHÄN!!!! Sais tosiaan ko. firman nettisivut sulkea, on varmaan paljon huijattuja asiakkaita. :(
 
"Aippa"
No oh-ho.. Tein ilmotuksen Kuluttajaviraston nettisivuilla jo joku aika sitten ja ihan nyt tällä viikolla sain s.postia yritykseltä että tilaus on lähetetty.. Saa nähdä tuleeko perille!
 
"vierailija"
En tilaa enää kyseisestä firmasta. Tilasin ja maksoin kantoliinan, jouduin odottamaan sitä n. 2kk jona aikana olin kerenny hommata jo liinan eri paikasta. Lähetin liinan takaisin, rahoja ei alkanut kuulua, yritin monesti soittaa Hanna Mäkiselle, ikinä en saanut vastausta. laitoin monia yhteydenottopyyntöjä, enkä niihinkään saanut vastausta. Ehkä n. 3kk kuluttua palautuksesta rahat olivat tulleet takaisin tilille, että kiitos vaan siitä! :) mutta en suosittele!
 

Yhteistyössä