Onko tuo Pehmopeput liike netissä luotettava...?

Tilasin tyhmyyksissäni heiltä 3 viikkoa sitten tuotteen ja maksoinkin samalla verkkopankissa tavaran...
Eivät vastaa sieltä yhteydenottopyyntööni/tiedusteluuni ja tuote on edelleen saamatta: / Puhelinnumeroa firmaan ei ole nettisivulla tietystikään.
Tais olla pettymys koko juttu
Onko kellään tietoa että onko tuo kauppa jotenkin ollut epäluotettava? En ole aikaisemmin siellä asioinut ja varmaankaan en enää..
 
"mie"
Varmaan tuolta numerosta voisi kysellä:

1. Rekisterinpitäjä ja yhteystiedot:

Pehmopeput
Y-tunnus: 1819244-2
Joutsentie 5
21420 Lieto
Puh. 0400-960446
sähköposti: pehmopeput@gmail.com

Yhteyshenkilö: Hanna Mäkinen
 
[QUOTE="mie";22141727]Varmaan tuolta numerosta voisi kysellä:

1. Rekisterinpitäjä ja yhteystiedot:

Pehmopeput
Y-tunnus: 1819244-2
Joutsentie 5
21420 Lieto
Puh. 0400-960446
sähköposti: pehmopeput@gmail.com

Yhteyshenkilö: Hanna Mäkinen[/QUOTE]

Kiitos!
Laitoin nyt ensin tekstarin. Yritän huomenna soittaa sinne.
Olipas kiva juttu tämmöinen kun kerrankin mamma ajatteli ittellensä jotain kivaa hankkia:headwall:
Harmittaa...
 
minä..
tilaukseni tein ja maksoin syyskuun alussa.. nyt on jo marraskuu ei näy eikä kuulu. saitko sinä yhteyden tai onko tuotteesi tullut perille? harmitus on suuri ja aiemmin en ole asioinut enkä toistekaan tilaa :( tilasin vielä tuotteet lahjaksi , todella inhottavaa!!
 
hei minä!
Minusta sinun kannattaisi ottaa yhteyttä kyseiseen firmaan. Minä tilasin kesällä sieltä lapselle synttärikamaa, toivoin pakettia 1-2vkon sisällä mut eipä kuulunut ja juhlat lähestyi. Soitin sitten tuohon puh.nroon ja tuolle yhteyshenkilölle Hannalle. Kuulema ei ollut mitään tilauksia vielä purettu?! Ja vasta seuraavalla viikolla lupasivat laittaa tilauksen tulemaan! No, kerroin että on synttärikamaa/lahjaa, että en minä enää sitten niillä mitään tee=tulee myöhässä. Kysyi sitten minun tiedot ja lupasi palauttaa maksun tuotteista minulle. Maksussa takaisinpäin taisi mennä kans 2vkoa, mutta palautus tuli minulle kuitenkin. Siitä kiitos! Mutta mielestäni voisivat panostaa enemmän tuohon informatioon siitä, millaiset toimitusajat ovat ja joitain väliaikaistietoja toimituksen kulusta tilaajille. Ei tule toimimaan noin..
 
"noh"
Kyseisen liikkeen asiakaspalvelu oli vielä v.2003 tienoilla (ja sen jälkeenkin muutaman vuoden) ihan huippua. Sähköposteihin sai nopeat vastaukset ja mahdolliset reklamaatiot hoidettiin joutuisasti.

Viime vuosien meno ei olekaan enää sitten ollut yhtä sujuvaa. Kyllä veetutti odottaa yli 200e maksanutta kestovaippaerää reilun kuukauden (piti olla varastotuotteita, mitään ilmoituksia ei toimitusongelmista tullut, sposteihin ei vastattu) ja sitten kun vaipat viimein sai, niin myyjä oli laittanut tulemaan tilattua kokoa pienempiä vaippoja. Että jee jee. Vaipat palautukseen ja siinä kohtaa vaadin sitten jo rahani takaisin, tosin sitäkin sain taas odottaa sen pari viikkoa. Käytännössä mulla meni siis 2kk hukkaan. Toiselta kestovaippakauppiaalta sain samat vaipat kolmen päivän sisällä tilauksestani...
 
sivusta
Vuonna 2004 ja vielä 2005 toimi tosi hyvin. Sen jälkeen en ole itse tilannut, mutta olen kuullut, että jotain ongelmia on toisilla ollut.
Aika monillakin ollut ongelmia. Kestovaippainfon sivuilla oli se kauppiasjärjestelmä, johon porukka saa kirjoittaa arvostelujaan kaupasta ja kyllä se aika mollivoittoista luettavaa on kolmen-neljän viime vuoden ajalta ollut. Nyt tuota infon sivustoa on uudistettu ja ainakin jossain vaiheessa ne asiakaspalautteet oli kaikilta kaupoilta poissa noilta sivuilta eli niitä palautteita ei välttämättä enää nää. En kyllä ole varma tämän hetken tilanteesta, sillä itsellä ei enää ole ollut tarvetta vierailla kyseisillä sivustoilla.
 
minä..
Olen myös useampaan otteeseen ottanut palautteen ja s.postin muodossa yhteyttä.. puhelimitsekin olen yrittänyt tavoittaa , eikä mitään! uskomatonta :O joten ei paljonkaan voi asialle mitään enään tehdä.. :/ onneksi ei ollut "kun alle 50e ostokset" mutta meidänkin taloudessa se on yhden verrattavissa yhteen kauppareissuun.
 
Kupittelija
"HUOM! Perheessämme tapahtuneen kuolemantapauksen vuoksi tilausten toimitukset ovat myöhässä. Pyrimme toimittamaan tilaukset mahdollisimman nopeasti."

Tuo siis Toimitus-maksuehdot-kohdassa.
 
Kupittelija
vai onko joku jo saanut tuotteensa? Taidan ottaa loppuviikosta yhteyttä kuluttaja-asiamieheen,jos ei tilanne etene. Olen ottanut yhteyttä puhelimitse ja netissä. Ymmärrän toki,että kuolemantapaus vie voimat, mutta eikö kaupan olisi voinut laittaa kiinni siksi aikaa?
 
minä..
en ole saanut yhteyttä millään keinoin ja olin huomioinut kyseisen tekstin.. mutta ei ole tuotteita näkynyt tai kuulunut! minäkin olen miettinyt josko ilmottaisin eteenpäin :/
 
Pehmopeput -ei ikinä enää
Olen odotellut jo kohta 4viikkoa yhteydenottoa Pehmopeput firmasta. Mitään vastausta ei ole kuulunut ja tyhmänä menin maksamaan tilauksenkin jo etukäteen. Asiasta otettu yhteys kuluttaja-asiamieheen. Toivottavasti saan edes rahat takaisin. Kuinka tämmönen on nykypäivän yrittäjiltä edes mahdollista? Murrrr...
 
Pettynyt asiakas
Vaimo on tilannut kyseisestä kaupasta jo lokakuun lopussa ja mitään ei ole koskaan kuulunut.
Sähköpostiviestejä ja soittoja + vastaajaviestejä on jätetty kymmeniä. Mitään ei ole koskaan kuulunut. Kuluttaja- asiamieheen otimme yhteyttä ja hän on lähettänyt yrittäjälle huomautuskirjeen. Tämäkään ei ole johtanut mihinkään. Itse yrittäjänä todella halveksun tämänkaltaista toimintaa. Siksipä menen tekemään tänään asiasta ilmoituksen, pohjana HUIJAUS.

Älkää missään nimessä tilatko tuolta mitään, enää koskaan!
Hävetkää Pehmopeput...
 
Pettynyt asiakas
Vaimo on tilannut kyseisestä kaupasta jo lokakuun lopussa ja mitään ei ole koskaan kuulunut.
Sähköpostiviestejä ja soittoja + vastaajaviestejä on jätetty kymmeniä. Mitään ei ole koskaan kuulunut. Kuluttaja- asiamieheen otimme yhteyttä ja hän on lähettänyt yrittäjälle huomautuskirjeen. Tämäkään ei ole johtanut mihinkään. Itse yrittäjänä todella halveksun tämänkaltaista toimintaa. Siksipä menen tekemään tänään asiasta ilmoituksen, pohjana HUIJAUS.

Älkää missään nimessä tilatko tuolta mitään, enää koskaan!
Hävetkää Pehmopeput...
 
kupittelija
Minulla edellisen kirjoittajan kaltainen tilanne, eli rahat palauttamatta ja kuluttaja-asiamies antanut firmalle huomautuksen tuloksetta.
Pettynyt asiakas: miten sinun asiasi on edennyt?
Entä onko muiden asiat edenneet?
 
hei taas
Alkuperäinen kirjoittaja hei minä!;22373769:
Minusta sinun kannattaisi ottaa yhteyttä kyseiseen firmaan. Minä tilasin kesällä sieltä lapselle synttärikamaa, toivoin pakettia 1-2vkon sisällä mut eipä kuulunut ja juhlat lähestyi. Soitin sitten tuohon puh.nroon ja tuolle yhteyshenkilölle Hannalle. Kuulema ei ollut mitään tilauksia vielä purettu?! Ja vasta seuraavalla viikolla lupasivat laittaa tilauksen tulemaan! No, kerroin että on synttärikamaa/lahjaa, että en minä enää sitten niillä mitään tee=tulee myöhässä. Kysyi sitten minun tiedot ja lupasi palauttaa maksun tuotteista minulle. Maksussa takaisinpäin taisi mennä kans 2vkoa, mutta palautus tuli minulle kuitenkin. Siitä kiitos! Mutta mielestäni voisivat panostaa enemmän tuohon informatioon siitä, millaiset toimitusajat ovat ja joitain väliaikaistietoja toimituksen kulusta tilaajille. Ei tule toimimaan noin..


Minä olen tämän kirjoittaja (yläpuolella). Ilmeisesti selvisin tilauksesta ihmeen kaupalla "hyvin", vaikka harmitti kyllä kun jäi synttärijuhlia varten tilatut tavarat saamatta. Itse taisin soittaa tuolla yrityksen sivulla olevaan puh.nroon ihan viikonloppuna ja ihme että joku siellä vastasi.. Palautusrahoja sain tosiaan odottaa parikin viikkoa, mutta onneks kuitenkin tuli.

On kyllä merkillistä toimintaa.. Ei varmaan firma tuolla tavalla pitkään pystyssä pysy!! Vaikka on sattunut kuolemantapaus niin ei sen tuomat "ongelmat" nyt pitäisi kuukausikaupalla kestää, jos firma auki niin onhan kaikki tilaukset purettava ja lähetettävä! Harmi kun ei kuluttaja-asiamies ole pystynyt auttamaan. Toivottavasti kuitenkin saatte rahanne vielä takaisin, vaikka siinä on mennyt ja ilm.menee aikaa.. Voisiko tehdä ihan rikosilmoitusta asiasta??? Luulis sen jo säikäyttävän tarpeeksi, että alkaa jotain tapahtumaan.. Kokeilkaa!! Niinhän se on huutiksessakin, että huijarit jotka myy ja joille maksaa ja jotka ei lähetä tuotteita, saattaa saada rahansa tai tuotteen takaisin kun tekee/uhkaa rikosilmoituksella.
 
"myy"
Eli marraskuussa meni tilaus,tavaraa ei tullut,eivät reagoineet kuluttajaviraston yhteydenottoon mitenkään joulukuussa ja nyt ,eilen tullut palautus tilille!Hyvä juttu mutta silti en kellekkään suosittele kyseistä firmaa.Mitään selitystä yms ei ole tullut,puheluihin tai tekstareihin ei vastattu jne..Mutta onneksi nyt näin.
 
"mä"
Eli tilasin helmikuun alussa kanssa synttärikamaa ja ei ole vieläkään tulleet!! Eli mitä teen? eivät vastaa puhelimeen eivätkä sähköpostiin! OUTOA!! Soitanko oman paikkakunnan kuluttaja-asiamiehelle vai onk joku valtakunnallineen? voitteko auttaa? Kiitos!
 
Hei!
Minä tilasin maaliskussa synttärikamaa, kuukauteen ei kuulunut mitään eikä vastanneet sähköpostiin eikä puhelimeen. Sitten laitoin sähköpostia jos eivät viikon sisällä vastaa, teen rikosilmoituksen. Meni pari päivää tuli vastaus, tilaus tuotteet on laitettu postin toimitettavaksi ja sain tuotteet. Mut en aio asioida enää kyseisessä liikkeessä!
 
"Aippa"
Mä tilasin just, tyyliin viikko sitten kuukuppeja Diva Cup kun en netistä muita myyjiä ensihätään löytänyt. Ja nyt laitoin ekan s.postin ja rupesin etsimään tietoa.. Voi luoja, sinne meni 100e pitääkö nyt munkin nyt uhata rikosilmoituksella? Miten ihmeessä toi niitten nettisivu saa olla avonaisena? Onko kukaan oikeasti tehnyt rikosilmoitusta joka ois käsittelyssä tällä hetkellä? Tai tiedättekö jonkun muun joka myy Diva Cupeja? Todella ahdistavaa..
 

Yhteistyössä