Onko tuo nyt positiivinen vai negatiivinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja böö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

böö

Vieras
Apteekin raskaustestiin tuli 10minuutin päästä haalea toinen viiva, viivan päät olivat tummemmat?!
Oon kuullut, että kyseisen raskaustestin haamuviivat ovat tosi hailakoita, tuskin havaittavissa... Että olikohan tuossa testissä jo sillon 5minuutin päästä tollanen vai ei? :D
Ja pliis, ei sellaisia vastauksia että ajan kanssahan tuo selviää tai testaa viikon päästä uudestaan.
Onko kenelläkään kokemusta?

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Okei... Mutta toi viiva on tosi hailakka, näkyy vaan kirkkaassa valossa ettei näin hämärässä paljaalla silmällä ollenkaan. Ja vaan nuo päät on tummemmat...

Kuulostaa ihan mun saamaltani viivalta.Näkyi teityssä valossa ja tietyssä kulmassa.
Nega oli

Mä en ole kuullut että kukaan ois saanu tuon testin kanssa mitään viivanpaikkoja ja itsekin sain hyvin haalean viivan sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa. Piti suurinpiiretin suurennuslasilla lampun alla ensin katsoa, mutta vahveni pikkuhiljaa. Noita testejä tuli kuitenkin tehtyä puolenkymmentä ja niihin negoihin ei kyllä tullut väriä vaikka kuinka olisi käynyt katselemassa puolen tunnin välein seuraavaan aamun asti ;)

Yhteistyössä