Onko tuo BB-Minna vähän kaksnaamanen...

  • Viestiketjun aloittaja Sivusta seuraaja
  • Ensimmäinen viesti
Sivusta seuraaja
... kun antoi Esalle nimeämispisteitä sen vuoksi, että Esa antoi ruokaa slummilaisille, jotka heidän käsityksensä mukaan olivat olleen päiväkausia ruoatta ja juomatta. Tuomitisi täysin ja sanoi, ettei saa rikkoo sääntöjä ja että itsellä ei käynyt mielessäkään moinen.

Nyt on itse ollut hetken aikaa slummissa ja menee VARASTAAN ruokaa paratiisin puolelta..? Mun mielestä tosi kaksnaamaista!

Lisäksi keskusteluissa on aina kaikkien kanssa samaa mieltä, ensin Justiinan kanssa haukkuu slummilaisten heikkoutta, kohta on komppaamassa Kätliniä, joka sääli slummilaisia...

Tympeä tyyppi!
 
vieras
Minustakin oli outoa tuo Minnan ja Justiinan keskustelu, miten typerää slummilaisten valittaa nälkää ja että on vain psykologinen juttu, ei oikeasti paha asia olla pari päivää syömättä ja juomatta, vaikka tekevät kovaa fyysistä työtä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minustakin oli outoa tuo Minnan ja Justiinan keskustelu, miten typerää slummilaisten valittaa nälkää ja että on vain psykologinen juttu, ei oikeasti paha asia olla pari päivää syömättä ja juomatta, vaikka tekevät kovaa fyysistä työtä.
Niinpä!

Ja sitten itse eivät kestä/kykene vastustamaan ruoan tuoksua, vaikka eivät edes ole olleet ilman ruokaa/juomaa....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tungenpa tähän ketjuun, kun en jaksanut metsästää löytyisikö omaa avausta, elikkä: kumpikos putoaa tänään ja kuka voittaa koko potin?
Jussi putoaa tänään IHAN taatusti ja TOIVOISIN että tämänhetkisistä asukeista Mensa voittaisi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tungenpa tähän ketjuun, kun en jaksanut metsästää löytyisikö omaa avausta, elikkä: kumpikos putoaa tänään ja kuka voittaa koko potin?
Jussi putoaa tänään IHAN taatusti ja TOIVOISIN että tämänhetkisistä asukeista Mensa voittaisi.
Minäkin olen jollain outoa tapaa alkanut toivoa Esan voittavan koko paskan! =)

Hän osoitti edellisen nimeämistehtävän aikana joko
1. inhimillistä empatiakykyä kärsiviä kanssakilpailijoitaan kohtaan tai
2. suurta älykkyyttä, eli hoksasi, mikä on tehtävän tarkoitus ja varmisti, että se tulee onnistumaan.

 
Minnaonkarseemunmielestä!
Onko Minna raskaana? Valittaa väsymystä ja rintojen arkuutta. Oisko nyt ensimmäinen BB-lapsi...ööö...eiku BB-ABORTTI! Minna ilmotti, et vois tehdä abortin talossa pillereillä, kun ei haluais raskauden takia lähtee talosta. Jee, Minna voittoon!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minnaonkarseemunmielestä!:
Onko Minna raskaana? Valittaa väsymystä ja rintojen arkuutta. Oisko nyt ensimmäinen BB-lapsi...ööö...eiku BB-ABORTTI! Minna ilmotti, et vois tehdä abortin talossa pillereillä, kun ei haluais raskauden takia lähtee talosta. Jee, Minna voittoon!
:eek: Ihanko tosi?!??
 
Minnaonkarseemu nmielestä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Minnaonkarseemunmielestä!:
Onko Minna raskaana? Valittaa väsymystä ja rintojen arkuutta. Oisko nyt ensimmäinen BB-lapsi...ööö...eiku BB-ABORTTI! Minna ilmotti, et vois tehdä abortin talossa pillereillä, kun ei haluais raskauden takia lähtee talosta. Jee, Minna voittoon!
:eek: Ihanko tosi?!??
Jep, näin kertoili! Ja joku kehtaa vielä ylistää, kun se on "tosi nainen". Säälittävää.
 
!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tungenpa tähän ketjuun, kun en jaksanut metsästää löytyisikö omaa avausta, elikkä: kumpikos putoaa tänään ja kuka voittaa koko potin?
Toivottavasti Justiina putoo, saa vähän näpeilleen kun varmana puhuu, ettei HÄN ainakaan putoo tällä kertaa :D
Ja EsaA toivottavasti voittaa, hän on aikasta hyvä :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minnaonkarseemu nmielestä! :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Minnaonkarseemunmielestä!:
Onko Minna raskaana? Valittaa väsymystä ja rintojen arkuutta. Oisko nyt ensimmäinen BB-lapsi...ööö...eiku BB-ABORTTI! Minna ilmotti, et vois tehdä abortin talossa pillereillä, kun ei haluais raskauden takia lähtee talosta. Jee, Minna voittoon!
:eek: Ihanko tosi?!??
Jep, näin kertoili! Ja joku kehtaa vielä ylistää, kun se on "tosi nainen". Säälittävää.
:eek: Mitä tuollasen ihmisen päässä liikkuu... (ei mitään)... :(
 
Minnaonkarseemu nmielestä!
Minna valitteli lauantaina Justiinalle väsymystään, joka ei tuntunut millään hellittävän. Justiina epäili heti Minnan olevan raskaana.

Minna kielsi epäilyn jyrkästi, mutta Justiina jatkoi piinaamistaan. Minna oli nimittäin edellisenä päivänä myös voivotellut rintojensa herkkyyttä.

- Kyllä mä pystyisin sen abortin täällä pillereillä tekemään, Minna totesi, kun Justiina halusi tietää olisiko raskaaksi tulo Minnan mielestä kamalaa.

Minna pohti myös, ettei haluaisi millään lähteä BB-talosta ennen aikojaan raskauden takia.

Esa J:n kanssa BB-talossa useita kertoja peittoa heiluttanut nainen on aiemmin kertonut, ettei ehkä ikinä halua saada lapsia.


IL 10.10.2009
 
En ole mikään vannoutunut bb-fani, mut jakson sieltä, toisen täältä olen tällä kaudella katsonut. Minna saisi mun puolesta lähteä heti!
Tehdä nyt lääkkeillä abortti kaiken kansan silmien edessä... :eek:
 
ap
Ei voi kuin vain ihmetellä noita ihmsiä tuolla talossa. Tai no, ei kait sinne täyspäiset hakeutuisikaan... ;)

Mä olen ihan koukussa tuohon sarjaan, mutta en kehtaa kellekkään tunnustaa sit julkisesti, kun se on niiiiiin tyhmä! :D
 
heh
Sitä me naurettiin kun Minna kertoi, ettei aio mitenkään hyödyntää BB:n myötä tulevaa julkisuutta vaan palaa entisiin hommiin.
Mies vain tuumi, että no siinä aikuisviihdeala menettää hyvän golgatan olgan :LOL: Ja mun mies aika harvoin jotain BB:tä kommentoi ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Elinda:
En ole mikään vannoutunut bb-fani, mut jakson sieltä, toisen täältä olen tällä kaudella katsonut. Minna saisi mun puolesta lähteä heti!
Tehdä nyt lääkkeillä abortti kaiken kansan silmien edessä... :eek:
Onkohan se oikeasti edes terveydenhoitaja ammatiltaan? Tuntuis, että sen alan ihminen vähän paremmin tietää nuo ehkäisyasiat... :(
 

Yhteistyössä