Onko Tukiainen Johanna kauniimpi ilman meikkiä:

  • Viestiketjun aloittaja kuva
  • Ensimmäinen viesti
mää
Tiiä millanen kaunotar itestä kuoriutuis kun kävis jollain ammattimeikkaajalla! Jos tukiaisenkin ulkonäkö noin muuttuu,., (ei meikattunakaan mikään kaunotar tuo tukiainen mutta aivan kuin eri ihminen silti.)

T. ei koskaan meikannut
 
hellou
paremman näköinen se meikattuna on. tosi vanhan näköinen ilman meikkiä näyttää n. 40v. jos se meikkaisi kohtuudella olisi se ihan ok. mutta ei mikään kaunotar todellakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellou:
paremman näköinen se meikattuna on. tosi vanhan näköinen ilman meikkiä näyttää n. 40v. jos se meikkaisi kohtuudella olisi se ihan ok. mutta ei mikään kaunotar todellakaan.
Kuis vanha se sitten on :eek: Mä luulin että pyörii jossain 45 vaiheilla :/
 
vastaus
Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:
Alkuperäinen kirjoittaja hellou:
paremman näköinen se meikattuna on. tosi vanhan näköinen ilman meikkiä näyttää n. 40v. jos se meikkaisi kohtuudella olisi se ihan ok. mutta ei mikään kaunotar todellakaan.
Kuis vanha se sitten on :eek: Mä luulin että pyörii jossain 45 vaiheilla :/
30v.
 
hmm
Mitähän aattelee se mies joka lähtee meikeis olevan tukiaisen matkaan illalla ja aamulla herää sen toisen vierestä?!

Tätä oon aatellu monen muunkin vahvasti meikatun kohdalla ja samoin nykyään kun on vaikka millasta topattua korsettia sun muuta ja sieltä alta voi tulla millanen ilmestys vaan! Siitä on joku hyvä videokin jollakin sivustolla (mun muistaakseni ei ollut youtube).
 
LosParanoias
Myönnän, että kun näin tuon kuvan, niin leuka loksahti ja suusta lipstahti "wottafuk", mutta...
Itse epäilen, että Tukiainen on heittänyt tuota "Tukiaisshowtaan" ainakin osittain vitsinä ja tuo meikittömänä esiintyminen oli puhdas vihjaisu siitä, että nyt hän tuli haastatteluun rehellisesti omana itsenään. Jos joku kuunteli ko. haastaattelun, niin siellähän jutusteli ihan tavallinen ihminen.

En tosiaan ole mikään Tukiaisen fani, mutta myötätuntoni on sikäli hänen puolellaan, että mielestäni hänestä on kirjoitettu turhan ilkeästi ja häntä on arvosteltu hyvinkin inhottavasti. Voi vaan kysyä, että kuinka moni meistä kestäisi itse täysijärkisenä vaikkapa ylimääräisistä kiloista sellaista arvostelua kuin mitä hän joutuu kohtaamaan.
Ja kyllä, hän on julkisuuden henkilö jne. plaaplaaplaa, mutta kyllä siltikin aikuisilla ihmisillä täytyy joku roti olla. Kuinka ikinä Johanna Tukiaista läskiperserumailotyttöjne:ksi haukkuva voi aidosti sanoa lapselleen, että koulukiusaus on väärin? Tuo on vain yksi esimerkki. Ja kuinka yksi hassunhauska blondihahmo voikaan herättää näin älyttömiä tunteita?
Toinen juttu on sitten muuten se, että jokainen voisi mennä ilman meikkiä peilin eteen ja sanoa rehellisesti olevansa ihan vitun paljon kauniimpi ja hehkeämpi au naturel kuin Tukiainen. Eli onko sittenkään vara arvostella?

Itse toivon, että Tukiainen vetäytyy julkisuudesta oman mielenterveytensä vuoksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mitähän aattelee se mies joka lähtee meikeis olevan tukiaisen matkaan illalla ja aamulla herää sen toisen vierestä?!

Tätä oon aatellu monen muunkin vahvasti meikatun kohdalla ja samoin nykyään kun on vaikka millasta topattua korsettia sun muuta ja sieltä alta voi tulla millanen ilmestys vaan! Siitä on joku hyvä videokin jollakin sivustolla (mun muistaakseni ei ollut youtube).
Ne on niitä miehiä, jotka aamun hiljaisina tunteina pureskelevat käsivartensa poikki päästäkseen hissun kissun pakosalle.

 
vinki
Mun mielestä Tukiainen on meikkeineen todella kaunis, ja on myöskin todella taitava meikkaaja. Mitä vikaa meikkaamisessa on? Jos pitää itsestään enemmän meikattuna ja kokee olonsa paremmaksi silloin, niin mikäs siinä sitten.
 
kyläluuta
Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:
Alkuperäinen kirjoittaja hellou:
paremman näköinen se meikattuna on. tosi vanhan näköinen ilman meikkiä näyttää n. 40v. jos se meikkaisi kohtuudella olisi se ihan ok. mutta ei mikään kaunotar todellakaan.
Kuis vanha se sitten on :eek: Mä luulin että pyörii jossain 45 vaiheilla :/
olikos 31 vuotta.... kannattaa liimata sen kuva peilin viereen niin tajuaa kui kaunis sitä itte onkaan jopa aamulla ilman meikkiä!
 

Yhteistyössä