Onko totta, että klitoriksesta lähtee tuntoherkkyys, jos masturboi suihkun avulla usein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Älkää laittako seksi-osioon, tässä on kyse enemmän naisen anatomiasta. Siis onko tuo totta, että jos masturboi usein suihkun avulla niin klitoriksesta lähtee tuntoherkkyys eikä suuseksi tai sormet tunnu sitten enää niin hyviltä? Pakko tossa tunto-jutussa on olla jotain perää, nimittäin silloin jos ei ole pitkiin aikoihin masturboinut niin klitoris on jotenkin tuntoherkempi ja orgasmi tulee nopeammin. Kokemuksia/mielipiteitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No mihin se sieltä lähtis :o
Kai se hetkellisesti voi olla turta mutta ei aikaakaan kun on taas oma ihana itsensä :xmas:

Suihkussahan on niin kova paine, että mahtaneekohan sen jälkeen muu koskettelu tuntua enää yhtä hyvältä...jostain olen kuullut, että niihin tuntohermoihin voisi tulla jotain vikaa, jos liian usein ja liian kovaalla paineella masturboi.

Kyllä mä ainakin huomasin, että kun käytin (ja mies käytti) paljon sellaista perhosta niin ei se sitten enää sormin/kielellä tuntunutkaan enää niin hyvältä eikä niin herkästi saanut orgasmia. Mutta kun lakattiin käyttämästä tota perhosta niin jonkun ajan päästä sitten alkoi muutkin hommat tuntumaan taas hyvältä.

Olenkos ollut etuoikeutettu, kun aina olen saanut suihkuissani painetta säädettyä... ;)
Parhaalta tuntuu ilman sitä suutinta, niin paineenkin voi säätää ihanan tuskaisen kevyeksi....

oon jo ainakin tosi nuoresta ainaki 10v suihkussa tehny ja hyvältä tuntuu en voi olla ilman. sormet ei tunnu miltään eikä vibrat suihku on paras jos haluu oikeen orkun.

Kyllä se tuntoherkkyys kärsii vai kuvitteletko saavasi yhdynnässä samanlaista tärinä/värinää eli herkkyys kärsii ja jäät mitä todennäköisemmin ilman orgasmia yhdynnässä.

En yleensäkkään ymmärrä naisia, jotka pihtaavat ja tyydyttävät silti itseään.

Tuottaako se mielihyvää, kun jättää sen oman rakkaansa ilman seksiä?

No ei.... opiskeluaikoina oli ihana amme jossa hyväilin suloisuuttani ( kun mies oli liian kaukana siihen hommaan) valuvan hanan alla..nam:p

Tunto on ihan tallella, vaikka melko usein tuli nautittua veden tarjoamasta fantastisesta O:sta. Myös suihkun kanssa..siinäkin kannattaa käyttää mielikuvitusta..

Korkeintaan hetkellisesti, jos ollenkaan. suihkulla ei edes pääse koviinkaan voimakkuuksiin. jos noin olisi, niin ei kellään meista magic wandin käyttäjistä olisi enää tuntoa ollenkaan. pari pv taukoa ja taas normaali tilanne. ja se vehje on voimakkuudeltaan luokkaa katupora...

Yhteistyössä