Onko totta, että joidenkin ihmisten välillä on hyvin voimakas seksuaalinen vetovoima

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No minä ainakin olen ihan varma, että olen mieheni kanssa siksi, että tämän ominaistuoksu on minusta kertakaikkiaan vastustamaton. Kyse kai juuri tuosta seksuaalisesta vetovoimasta... :)

Kyllä se on aivan totta.
On eräs ihminen jonka kanssa seksuaalinen vetovoima on kuin magneetti.
siitä on jo 10 vuotta kun oltiin samassa sängyssä, mutta edelleen kipinät lentelee.
Ei sitä vetovoimaa tahtomalla saada eikä edes tahtomalla pois.
Meidän välillä on vain 20vuoden ikä ero ja suhde kaatui siihen kun haluttiin eri asioita elämältä.
Mutta siis en samaan vetovoimaan enää lankea, tiedän sen olemassa olon ja haluttaa heti kun häntä katsoo vain silmiin.
en tapaa henkilöä koskaan kahden kesken ja poistun paikalta jos jäämme kahden, muuten vois käydä kuin kauniissa ja rohkeissa :D

ehdottomasti kyllä.. olen naimisissa, tavatessamme oli todella seksuaalinen jännite, joka jatkuu edelleen( vuoden jälkeen) :) Eli edelleen naimisissa...
Tapasin tässä yksi päivä vanhan koulukaverini ja se ajatus yhteisestä hetkestä oli ihan mieletöntä.. halatessa häntä tuntui jos vain voisi upottaa kynnet selkään tuntea miltä hän tuntuu.. ylä-asteella kavereiden kanssa ajattelimmie hänestä hävyttömiä, mietimme peniksen kokoa..
se tunne vuosien takaisesta himosta oli edelleen ja... näköjään edelleen vaikka onnellisesti naimisissa ollaan..

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Jos joidenkin kohdalle ei ole vetovoimaa, niin voiko sitä kehittää jotenkin?

Lisääntymisviettiä vahvimmin ohjaavat mekanismit ovat kyllä synnynnäisiä.. ja syvällä alitajunnassa. Tieteellistä tutkimusta aiheesta riittää, ja mm. hajuaisti on vahvasti linkitetty tähän.. mutta noita tutkimuksia ei juuri kaipaa kun tuota on kerran kokenut :o

Jos mieltymykset olisi kehitettävissä niin silloinhan homous olisi hoidettavissa?

On ehdottomasti. Mun ja exän välillä on. Mulla on jo uus kumppani, mutta edelleen exän lähellä kipinät lentää ja tunnen seksuaalista vetovoimaa!! Erottiin kun mikään muu ei sitten toiminukkaan, seksi oli kyllä harmittavan täydellistä... Mut se oikeesti pitää paikkansa. Ja toisia kohtaan ei tunne mitään, vaikka yrittäiskin...

Siltä vaikuttaa. Kerran kokenut ja olisi ollut väärin tehdä mitään, koska molemmat varattuja, mutta fantasioissani on ja saa nähdä miten pitkään pysyy. Oman miehen kanssa huomattavasti vähemmän, mutta moni muu vastaavasti toimii.