onko totta et jos valkovuotolisääntyy ennen menkkojen olettua päivää ei ole raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolo tietämätön

Vieras
mulla pitäs alkaa ehkä torstaina menkat ja nyt on runsasta valkovuotoa, niin onko se merkki että en ole raskaana, en vielä viitti testata ku ei näkyis viel kummiskaan, olis kiva jos joku viittis vastata asiallisesti =)

no kun mä en muista miten on edellisistä ollut ja oon luullut muistavani, et se vuoto lisääntyy jos on raskaana, mut luekelin tuol kuumeilu puolella niin siellä väitettiin et lisääntynyt vuoto kertoo et menkat alkaa eli ei ois raskaana, siel oli jotenkin et lisääntynyt valkovuoto valmistelee paikkoja menkkojen alkuun, onko näin?

oireita löytyy, tosinen tiiä onko oikeita vai mielikuvituksen tuottamaa, eli seuraavaa nyt ainakin löytys: palelee ihan koko ajan kauheesti, nenä ihan tukossa (en sit tiedä oonko tulossa kipeeksi), vihloo/nipistää/kipuilee alamahaa, painon tunne alamahassa ja sit jos on jalat koukussa mahaa vasten alkaa sattua mahaan, eilen illalla oli hiukan huono olo, päätä särkee jne.
En tiedä onko kaikki taas mielikuvituksen tuotetta vai voisko olla raskautumisesta, niin ja sit on toi runsas valkovuoto

Yhteistyössä