Olenkohan raskaana :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi vitsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi vitsi

Vieras
Onko imetyksen aikana raskautuneita? Lapsi nyt 8,5kk ja imetän vielä. Mulla menkat (ehkä) myöhässä... Toivoisin että oisin raskaana, mutta en uskalla testata. Mitään oireita ei oo, mut eipä just ollu esikoisestakaan. Nyt tarvis tsemppavia sanoja että en mee ostamaan testiä. En haluu viel testata, koska tunnen itteni urpoks jos se on nega. Ja tää ei olis näin hankalaa, mutta esikoinenkin saatiin hoidoilla alkuun, et en voi uskoa et olisin tullut luomusti raskaaks. En sais edes herkutella tällä ajatuksella...

Mä tulin raskaaksi vaikka imetin. Imetyshän ei ole mikään ehkäisykeino, minullekkin naistentautien erikoislääkäri sanoi että muuttaa vain k-kiertoa mutta ei toimi ehkäisynä.
No enivei, mulla ei ollut niin minkäänlaisia raskausoireita, jotenkin vain aloin epäilemään raskautta ja plussahan se pärähti testiin.Vauvelilla on la kuukauden päästä :) Tee vain testi, ethän siinä mitään muuta menetä kuin testin hinnan, mutta olet ainakin tilanteen tasalla. Tosin, minulla kierto oli vielä epäsäännöllinen ja r-testiinkin tuli tosi hailakka plussa ja laskettuaikakin siirtyi 2 viikkoa eteenpäin, että jos maltat niin odottele vielä vähän aikaa että saat varman tuloksen :)

Kyllä niitä negoja muutki saa olematta urpoja. Jos menkat kerta on myöhässä, niin et voi tietää, ellet osta ja tee sitä testiä. Ja eiks se ole aika yleistäkin, että tulee luomusti raskaaksi hoidoilla aikaansaadun raskauden jälkeen. Sori, ei tullu tsemppausta testin ostamisesta pidättäytymiseen :D .

Yhteistyössä