Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:OT... Näkyykö teillä muilla tossa välissä puhelinnumero?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:OT... Näkyykö teillä muilla tossa välissä puhelinnumero?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:OT... Näkyykö teillä muilla tossa välissä puhelinnumero?![]()
Mitäs sää nyt höpötät?? :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:No siis mulle ilmestyy tohon puhelinnumeroKun mulla on skype niin tuo ilmottaa että tuohon numeroon johonkin ameriikanmantereelle vois soittaa... Siis ilmeisesti tuosta vuosiluvusta ja kappalemääristä muodostuu sit jonkun skype numero...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:OT... Näkyykö teillä muilla tossa välissä puhelinnumero?![]()
No onhan tuossa paljonkin numeroita!
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:No siis mulle ilmestyy tohon puhelinnumeroKun mulla on skype niin tuo ilmottaa että tuohon numeroon johonkin ameriikanmantereelle vois soittaa... Siis ilmeisesti tuosta vuosiluvusta ja kappalemääristä muodostuu sit jonkun skype numero...
![]()
No älä nyt ainakaan rupea soittelemaan, käyp viä hullusti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:OT... Näkyykö teillä muilla tossa välissä puhelinnumero?![]()
Joo mutta mulla siihen ilmestyy puhelinnumero johkin ulkomaille, siis sellasella erillisellä taustalla... Perässä vihree luuri, skype juttuja...
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:OT... Näkyykö teillä muilla tossa välissä puhelinnumero?![]()
Joo mutta mulla siihen ilmestyy puhelinnumero johkin ulkomaille, siis sellasella erillisellä taustalla... Perässä vihree luuri, skype juttuja...
Pirauta ja sovi treffit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Ei juma!!
Jos meille vielä tulee lapsi, siitä tulee A B C ****nen![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
:attn: :attn: :attn: :kieh: