Onko tosi ystävä, jos haluaa ystävyydeltä enemmän?

• Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
Minä itse kunnioitan rehellisyyttä ja olen kyllä itse sitä mieltä, että mies ja nainen voi olla ystäviä, mulla ei ainakaan ole kielllettyjä tunteita miespuolisia ystäviäni kohtaan.

Mutta mun kantani on se, että rakkaus on ennenkaikkea tahdon asia. Pitää löytyä tahtoa, vaikka ei siltä aina tuntuisikaan. eli itse vastaavassa tilanteessa kysyisin, että tahdotko jatkaa elämää minun kanssani, antaisin ehkä max. viikon miettimis ajan ja vaatisin vastauksen. Jos mies yhä edelleen vastaisi ettei tiedä, niin minusta se olisi jo päätös koska ei parisuhde voi perustua sille, ettei tiedä haluaako olla toisen kanssa vai ei. Mutta minä en ole sinä ja en tiedä tilanteestanne niin paljon, että voisin alkaa enempiä neuvomaan :(

Vaikka mies sut valitsisikin niin mä luulen, että siinä vaiheessa tää "ystävä" muuttaa mieltään sen suhteen, että joko kaikki tai ei mitään.... Hetken haavojaan nuoltuaan tulee luultavasti taas apajille "ystävänä"....

Mimoosa harmaana
Olenkin monta kertaa sanonut, että nyt on tehtävä se valinta ja olen tehnyt selväksi ettei meillä ole enää mitään sen jälkeen, jos valitsee toisen. Kuvittelee, että voisi sen jälkeen olla mun ystävä. Ihan hullua :(
Mitvit?? Siis tämä toinen "ystävä"nainen voi sanoa, että parisuhde tai ei mitään, ja sinun kanssa kuvittelee silti voivansa olla ystävä? Sano, että sulla on samat aatteet: Parisuhde tai ei mitään.

Oikeastaan tuossa vaiheessa dumppaisin äijänperkeleen matkoihinsa.

"akka"
Herranpieksut nainen, nyt pökköä pesään! JOS se mies on taistelemisen arvoinen, niin taistele! Sanot että sulle ei mikään puolinainen systeemi riitä vaan päätös tehtävä, onko mies todella niin hölmö että teinimäisesti hylkää parisuhteen ja hyppää tollaseen mukaan? Varmaan ajatus kutkuttaa joo, mutta on aivan eri asia olla parisuhteessa kuin leikkiä yhdessä (ystävyys, jossa on näemmä kaarreltu pitkään). Voi se ukko siellä miettiä, mutta ei hyvänen aika tollanen ole mistään kotosin että oikein sun kanssa pohtii että jospas sittenkin onnistais. Ei, pistät nyt taisteluvaihteen päälle, älä anna sen toisen viedä miestäs.
Kuka tahansa voi hairahtua hetkellisesti, onhan tilanne erikoinen. Mutta tosimies osaa erottaa leikin todesta ja tekee päätöksen, eikä pelleile. Älä alistu.

...ap
[QUOTE="akka";21929816]Herranpieksut nainen, nyt pökköä pesään! JOS se mies on taistelemisen arvoinen, niin taistele! Sanot että sulle ei mikään puolinainen systeemi riitä vaan päätös tehtävä, onko mies todella niin hölmö että teinimäisesti hylkää parisuhteen ja hyppää tollaseen mukaan? Varmaan ajatus kutkuttaa joo, mutta on aivan eri asia olla parisuhteessa kuin leikkiä yhdessä (ystävyys, jossa on näemmä kaarreltu pitkään). Voi se ukko siellä miettiä, mutta ei hyvänen aika tollanen ole mistään kotosin että oikein sun kanssa pohtii että jospas sittenkin onnistais. Ei, pistät nyt taisteluvaihteen päälle, älä anna sen toisen viedä miestäs.
Kuka tahansa voi hairahtua hetkellisesti, onhan tilanne erikoinen. Mutta tosimies osaa erottaa leikin todesta ja tekee päätöksen, eikä pelleile. Älä alistu.[/QUOTE]

En todellakaan anna mennä, todellakin taistelen ja aion pitää kiinni ja todellakin en odota edes viikko tolkulla vaan nyt on alettava tapahtumaan. Tämä raastaa mua henkisesti ja fyysisesti todella paljon.

"koivu"
No mun mielestä on ihan hyvä että mies nyt oikeasti miettii mitä haluaa tehdä, eikä ala sua pettämään selän takana. Jos hän valitsee "ystävänsä" ei sitä miestä oltu sulle tarkoitettu koska teki noin, eikä siis sun rakkauden arvoinen. Mutta jos valitsee sut, voit varmaan aika huoletta jatkaa miehen kanssa seurustelua, koska toi osoitti että oikeasti välittää. Kehottaisin miettimään siinä tapauksessa seuraavaa askelta (yhteenmuutto, avioliitto, yhteiset lapset)

Yhteistyössä