Onko tolla Aksulla ihan kaikki murot kulhossa?

  • Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
salaliittoteoreetikko
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lähti liian aikaisin: Entä jos hän onkin joku muu, joka esiintyy sarina?

t. salaliittoteoreetikko
Olisko joku muu sit oikeesti käynyt vaalikampaakin täällä... ?
Mistäs sitä tietää mitä ihmiset saattaisivat tehdä? Vaikka vaalikampoja:D
 
+
Alkuperäinen kirjoittaja osaatko lukea??:
Alkuperäinen kirjoittaja ootteko huomannut tämän?:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1399330

Susanna vastaa harmaalle viestin aloittajalle... Onko tuo Susanna-nimimerkin takana tämän tapauksen Susanna?
se on kyllä SusannE.
Ja anteeksi kyseinen nimimerkki, kun sotkin sinut tähän.
 
c
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kai munkin pitää laittaa lusikkani tähän soppaan. Joku toisessa lukitussa ketjussa linkitti oikean (?) aksun profiilin.

http://www.alfa.fi/users/Aljendo81

Tuolla mainitaan nimi ja tuon niminen löytyy eniron haulla. Eli:
- Sariel on käyttää tuon olemassa olevan henkilön identiteettiä eli esiintyy hänenä. tai
- Joku muu esiintyy sekä sarielina että aksuna tai
-Sariel/ joku muu on hankkinut aksun nimissä myös puhelinnumeron ja ilmoittanut feikkiosoitteen tai
- tuo oikea aksu onkin esiintynyt sarielina

Joka tapauksessa tästä olisi varmaan syytä olla ainakin oikean aksun tietoinen.
Jos sä haet tuolla nimellä enirosta, niin ei tuu ketään etelä-suomessa asuvaa.
Aksu on myös väittänyt olleensa ehdolla vaaleissa, ei ole ketään sen nimistä ollut ehdolla missään vaaleissa.

Että niin.

Mä luulen, että Aksu on Sarielin mies-nikki, Sariel on olemassa ja uskon että se "Suski" on oikeasti Sarielin eksä.
Nyt surffasin lisää. Tuon oikean aleksin tiedot eivät täsmää aksuun. Sen verran läheltä ikä liippaa tuota tyyppiä, jonka nimeä käyttää, että luulen, että oikealla aleksilla voisi olla aihetta hermostua siitä, että hänenä esiinnytään.
Mutta tuskinpa toi kuva on oikean aksun kuva. varmaan vaan keksinyt ton nimen jostain ja voihan olla monia samannimisiäkin..
 
c
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näin. Mutta onko tämä Susanne tietoinen tämän Sarin toimista täällä? Ja siitä että käyttää hänen kuvaansa profiilissaan? Eli ovatko molemmat naiset sekaantuneet tähän vai onko tämä Sari ainoa mielipuoli....?

Kas siinä vasta kysymyksiä! =)
Mä luulen, että molemmat loppujen lopuksi on siinä jutussa mukana, se selittäis aksun "sekoilun" aina välillä, ja esim sen että ei osaa kirjottaa kun on muka kännissä, mutta kuitenkin kirjoittaa samaan aikaan selvästi palstalle..
Mä taas uskon, että tää on Sarin "kosto" Susannelle ja tavallaan keino myös purkaa ajatuksiaan. En usko että heillä on kovinkaan hyvät välit mitä täältä päättelen jutuista ja muutenkin. Suski ihastui yläkerran yh-naiseen ja jäi asumaan heidän kämppään ym.. En usko että Suski tietää mitään.
 
ylläpidon hommia
oisko palstan ylläpidon tehtävä laittaa poliisille menemään tää juttu? Noin montaa kuvaa kun on käyttänyt ja kertonut ties mitä juttuja, ei välttämättä ole ainutkaan kuva hänen omansa. Muiden nimiäkin on käyttänyt ja luonut niille tunnuksia vähän joka paikkaan, suomi24 treffeissä yms
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kai munkin pitää laittaa lusikkani tähän soppaan. Joku toisessa lukitussa ketjussa linkitti oikean (?) aksun profiilin.

http://www.alfa.fi/users/Aljendo81

Tuolla mainitaan nimi ja tuon niminen löytyy eniron haulla. Eli:
- Sariel on käyttää tuon olemassa olevan henkilön identiteettiä eli esiintyy hänenä. tai
- Joku muu esiintyy sekä sarielina että aksuna tai
-Sariel/ joku muu on hankkinut aksun nimissä myös puhelinnumeron ja ilmoittanut feikkiosoitteen tai
- tuo oikea aksu onkin esiintynyt sarielina

Joka tapauksessa tästä olisi varmaan syytä olla ainakin oikean aksun tietoinen.
Tai kyseessä on ihan vaan täysin sivullinen samanniminen ihminen, jonka henkilötietoja ei ole kukaan edes käyttänyt. Voihan Suomessa olla useampikin Aleksi K
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näin. Mutta onko tämä Susanne tietoinen tämän Sarin toimista täällä? Ja siitä että käyttää hänen kuvaansa profiilissaan? Eli ovatko molemmat naiset sekaantuneet tähän vai onko tämä Sari ainoa mielipuoli....?

Kas siinä vasta kysymyksiä! =)
Mä luulen, että molemmat loppujen lopuksi on siinä jutussa mukana, se selittäis aksun "sekoilun" aina välillä, ja esim sen että ei osaa kirjottaa kun on muka kännissä, mutta kuitenkin kirjoittaa samaan aikaan selvästi palstalle..
Mä taas uskon, että tää on Sarin "kosto" Susannelle ja tavallaan keino myös purkaa ajatuksiaan. En usko että heillä on kovinkaan hyvät välit mitä täältä päättelen jutuista ja muutenkin. Suski ihastui yläkerran yh-naiseen ja jäi asumaan heidän kämppään ym.. En usko että Suski tietää mitään.

Pitäisköhän siis pistää s-postilla tää ketju sille susannelle...? =) Sen s-postiosoitehan löytyy tuolta kunnallisvaaliehdokkaiden sivulta... Jos asia on niin kun epäilet, niin saattaisi suski haluta ottaa yhteyttä poliisiin...

 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näin. Mutta onko tämä Susanne tietoinen tämän Sarin toimista täällä? Ja siitä että käyttää hänen kuvaansa profiilissaan? Eli ovatko molemmat naiset sekaantuneet tähän vai onko tämä Sari ainoa mielipuoli....?

Kas siinä vasta kysymyksiä! =)
Mä luulen, että molemmat loppujen lopuksi on siinä jutussa mukana, se selittäis aksun "sekoilun" aina välillä, ja esim sen että ei osaa kirjottaa kun on muka kännissä, mutta kuitenkin kirjoittaa samaan aikaan selvästi palstalle..
Mä taas uskon, että tää on Sarin "kosto" Susannelle ja tavallaan keino myös purkaa ajatuksiaan. En usko että heillä on kovinkaan hyvät välit mitä täältä päättelen jutuista ja muutenkin. Suski ihastui yläkerran yh-naiseen ja jäi asumaan heidän kämppään ym.. En usko että Suski tietää mitään.

Pitäisköhän siis pistää s-postilla tää ketju sille susannelle...? =) Sen s-postiosoitehan löytyy tuolta kunnallisvaaliehdokkaiden sivulta... Jos asia on niin kun epäilet, niin saattaisi suski haluta ottaa yhteyttä poliisiin...
mäkin mietin samaa, tekis mieli laittaa useempikin ketju sille menemään.. mut en taida rohjeta :)
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sariel joku näistä? http://mainoskingi.com/vas/lehti/ehdokkaat.pdf
208

Siis tuo nainenko 27 vuotias ???? Onko nyt sama tyyppi kyseessä kuitenkaan....

Ja siis hänhän on nimenomaan Vantaalla ehdokkaana - kun joku sanoi että ne puhnrot ym. viittasi jonnekkin pohjoiseen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sariel joku näistä? http://mainoskingi.com/vas/lehti/ehdokkaat.pdf
208

Siis tuo nainenko 27 vuotias ???? Onko nyt sama tyyppi kyseessä kuitenkaan....

Ja siis hänhän on nimenomaan Vantaalla ehdokkaana - kun joku sanoi että ne puhnrot ym. viittasi jonnekkin pohjoiseen...
"Aksun" puhnrot viittas pohjoiseen. On se sama.

Mä mietin tässä, että mitenhän tää kaikki (tämänpäiväinen) on vaikuttanut sen ihmisen psyykkiseen vointiin.. sillä naisella kun on kuitenkin pieni lapsi huolehdittavana. Että onkohan sillä lapsella kaikki ok?
 
täällähän on ollu oikee salapoliiseja :saint: "sil on eri kuva facebookissa" :kieh: no hyvä et tuli puheeks piti heti käydä muokkaa yksityisyyttä profiilista..muuten kyl ihan hyvää läppää ja USKOMATONTA :LOL: :LOL:
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Pasi27:
täällähän on ollu oikee salapoliiseja :saint: "sil on eri kuva facebookissa" :kieh: no hyvä et tuli puheeks piti heti käydä muokkaa yksityisyyttä profiilista..muuten kyl ihan hyvää läppää ja USKOMATONTA :LOL: :LOL:
joo, älä luule, että täällä plussalla pääset palstailemaan niin, ettei henkilöllisyyttä palstasalapoliisit selvittäis ;)
 

Yhteistyössä