Onko tolla Aksulla ihan kaikki murot kulhossa?

  • Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
Mitä häh?
IIhan pakko kysyä et mitä ihmettä?? Aksu sanoo aina et on exän 16v pojan isäpuoli ja nyt tää sariel sanoo et exällä on 16v poika?? eli siis aksua tarkottaa?? Menee niiin ohi nyt!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä häh?:
IIhan pakko kysyä et mitä ihmettä?? Aksu sanoo aina et on exän 16v pojan isäpuoli ja nyt tää sariel sanoo et exällä on 16v poika?? eli siis aksua tarkottaa?? Menee niiin ohi nyt!
Jaa-a.Jos Aksu on joku Sarielin keksimä tyyppi?
Ja joidenkin ketjujen mukaan sariel tykkää naisista...
 
vieras1234
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä häh?:
IIhan pakko kysyä et mitä ihmettä?? Aksu sanoo aina et on exän 16v pojan isäpuoli ja nyt tää sariel sanoo et exällä on 16v poika?? eli siis aksua tarkottaa?? Menee niiin ohi nyt!
Jaa-a.Jos Aksu on joku Sarielin keksimä tyyppi?
Ja joidenkin ketjujen mukaan sariel tykkää naisista...
Joo sehän on kirjotellu jo pitkään palstalla se Sariel ja on kertonu olevansa lesbo. Siis mikäs tää juttu on?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Mitähän ihmettä täällä on tapahtunut?? :eek:
Aksu teki eilen ketjun että hankin uuden auton.Sitten joku Sariel laittoi linkin siitä autosta.Aksu kirjoitti että Sariel on sen se exä.Mutta sitten kun Aksu ja Sariel kirjoittelivat,meni kirjoitukset ihan sekaisin tms.
joku linkitti Sarielista kaikenlaisia ketjuja esim joku ikägallup jossa sariel kirjoitti olevansa 27v 5v pojan yh.
Ja jossain ketjuissa piti naisista.
 
Aksun ex harmaana
Niin siis asia on niin että olen aksun ex, eli aksun exänä, enkä siis aksun nykysenä kirjottelen välillä. Tosin haluaisin aksun exästä siirtyä aksun nyxäksi koska aksun exänä ei oo niin kivaa kun aksun nyxänä. You know? Musta voi välillä saada sen kuvan että olen aksun nyxän exä vaikka olenki aksun exän nyxä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en oo koko aksuu nähny tääl pitkään aikaan, pelkästään näitä juoruja siitä.
oli se täällä eilen illalla :snotty:
Niin ja EDELLISILTANA kun se kirjoitteli taas alkuun harmaana ja sitten nikillään ja hups vaan taas kaikki menikin ihan sekaisin ja mönkään ja kas kummaa, ne viestit poistettiin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en oo koko aksuu nähny tääl pitkään aikaan, pelkästään näitä juoruja siitä.
oli se täällä eilen illalla :snotty:
Niin ja EDELLISILTANA kun se kirjoitteli taas alkuun harmaana ja sitten nikillään ja hups vaan taas kaikki menikin ihan sekaisin ja mönkään ja kas kummaa, ne viestit poistettiin.
Eikös tuollaisesta pitäisi tulla bannia?
 

Yhteistyössä