huh
jos nyt on edes se kuka sanoo olevansa?! hyvin on menny sekasin sarielin viestit, tai sit se on aksun toinen nikki ja leikkii exäänsä tms sekoa
Luulisin että on.Alkuperäinen kirjoittaja sss:Ai poistettiinko se ketju? Onko se (ne) nyt bannissa?
Jaa-a.Jos Aksu on joku Sarielin keksimä tyyppi?Alkuperäinen kirjoittaja Mitä häh?:IIhan pakko kysyä et mitä ihmettä?? Aksu sanoo aina et on exän 16v pojan isäpuoli ja nyt tää sariel sanoo et exällä on 16v poika?? eli siis aksua tarkottaa?? Menee niiin ohi nyt!
Joo sehän on kirjotellu jo pitkään palstalla se Sariel ja on kertonu olevansa lesbo. Siis mikäs tää juttu on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaa-a.Jos Aksu on joku Sarielin keksimä tyyppi?Alkuperäinen kirjoittaja Mitä häh?:IIhan pakko kysyä et mitä ihmettä?? Aksu sanoo aina et on exän 16v pojan isäpuoli ja nyt tää sariel sanoo et exällä on 16v poika?? eli siis aksua tarkottaa?? Menee niiin ohi nyt!
Ja joidenkin ketjujen mukaan sariel tykkää naisista...
HANKI ELÄMÄ!Alkuperäinen kirjoittaja huh:jos nyt on edes se kuka sanoo olevansa?! hyvin on menny sekasin sarielin viestit, tai sit se on aksun toinen nikki ja leikkii exäänsä tms sekoa
Hanki sä ekaks!Alkuperäinen kirjoittaja ELÄMÄ!!!!!!!!!!!!:HANKI ELÄMÄ!Alkuperäinen kirjoittaja huh:jos nyt on edes se kuka sanoo olevansa?! hyvin on menny sekasin sarielin viestit, tai sit se on aksun toinen nikki ja leikkii exäänsä tms sekoa
Aksu teki eilen ketjun että hankin uuden auton.Sitten joku Sariel laittoi linkin siitä autosta.Aksu kirjoitti että Sariel on sen se exä.Mutta sitten kun Aksu ja Sariel kirjoittelivat,meni kirjoitukset ihan sekaisin tms.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mitähän ihmettä täällä on tapahtunut??
Kai sitä voi sanoa mitä vaan.En tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli Sariel=Aksu. Vai toisinpäin?
Ja miksi se aksu sanoi että sillä on edunvalvoja?
Eilen oli.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en oo koko aksuu nähny tääl pitkään aikaan, pelkästään näitä juoruja siitä.
oli se täällä eilen illalla :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en oo koko aksuu nähny tääl pitkään aikaan, pelkästään näitä juoruja siitä.
Niin ja EDELLISILTANA kun se kirjoitteli taas alkuun harmaana ja sitten nikillään ja hups vaan taas kaikki menikin ihan sekaisin ja mönkään ja kas kummaa, ne viestit poistettiin.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:oli se täällä eilen illalla :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en oo koko aksuu nähny tääl pitkään aikaan, pelkästään näitä juoruja siitä.
Eikös tuollaisesta pitäisi tulla bannia?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin ja EDELLISILTANA kun se kirjoitteli taas alkuun harmaana ja sitten nikillään ja hups vaan taas kaikki menikin ihan sekaisin ja mönkään ja kas kummaa, ne viestit poistettiin.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:oli se täällä eilen illalla :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en oo koko aksuu nähny tääl pitkään aikaan, pelkästään näitä juoruja siitä.