A
Annikkiliini
Vieras
Heips, tämä asia on aivan varmasti käsitelty jo jossain keskustelussa täällä, joten sorry jo etukäteen jos joku hermostuu "kertaamisesta" Mutta mutta... meillä on pikkukakkonen tilauksessa, esikko sai alkunsa heti eka yrittämällä, ja nyt meillä on yks kierto takana tokan yritystä. Normaalisti kierto on n. 30 päivää. Mä olin ihan varma että oon raskaana kun alkoi jo tietyt hajut ällöttään ja eilen oli kamalan etova ja kuvottava olo (kp eilen oli 26). Sekstailtiin oviksen aikoihin ihan ahkeraan. Ostin raskaustestin jonka ajattelin tehdä alkuviikosta. Eilen kuitenkin "menkat" alkoi, eli tuli verta - ja tulee yhä, mutta paljon vähemmän kun normimenkoissa (jotka on kivuliaat ja runsaat), eikä myöskään satu minnekään. Tämä siis jokunen päivä normaalia aiemmin. Tein sen raskaustestinkin sitten eilen ihan "huvin vuoks" ja negaahan se näytti. Eli onkos nyt niin että mun menkat vaan päätti alkaa normaalia aiemmin, vai voiko tämä olla jotain alkuraskauteen liittyvää vuotoa? Ekalla kerralla mitään tällaista ei ollut. No, mä tiedän että saan vastauksen kyllä parin päivän sisällä joka tapauksessa, mutta olen kärsimätön ja toki hieman surullinenkin, joten kaipailen siksi heti lisätietoja täällä...