Onko toivoa vielä, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Levoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Levoton"

Vieras
Olen raskaana ja viikkoja vielä vähäiset 5+0. Tein ensimmäisen testin kaksi päivää ennen kuin kuukautisten piti alkaa eli 3+5. Tein halpistestin perään Clearblue digitalin ja se näytti 1-2 viikkoa. Tein testin vielä ihan päiväpissasta ja testi näytti aika toiveikkaasti silti jo hyvää tulosta ennen menkkojen due datea.

Jonkin verran olen kärsinyt alavatsakivuista ja aivan aavistuksenomaisesti vaaleanpunaista on tullut pyyhkiessä paperiin. Joku ihme intuitio mulla on tässä ollut, että kaikki ei ole kunnossa ja tein uuden Clear Blue Digital-testin toissapäivänä eli 4+5. Testien välillä oli seitsemän päivää ja se näytti edelleen 1-2 viikkoa ja vieläpä aamupissasta... Nyt on ruskeaa tuhruvuotoa.

Oliko tämä nyt tässä tämän raskauden osalta? Tiedän, että alavatsakivut ja tuhruvuoto eivät ole harvinaisia raskaudessa, mutta etenkin tuo HCG, joka ei vaikuta kohonneen odotetusti mietityttää. CBD:n 1-2 viikkoa tarkoittaa 25-199 mIU, ja HCG:n määrän pitäisi tuplaantua tasaiseen tahtiin 2-3 päivän välein. Mulla on lapsia entuudestaan ja vaikka en ole heitä odottaessani CBD:a tässä kohtaa tehnyt niin raskaustestin viivat ovat olleet jo tosi vahvoja. Myöskään vuotoja ei ole ollut.

Kertokaa, jos teillä on vastaavanlaisia kokemuksia. Siis kävikö tällaisessa tilanteessa vielä hyvin vai heitänkö toiveet jo?

Yhteistyössä