Onko toista tämmöstä plösöä!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
rv 21 menossa ja mulle on tullut painoa 52----> 67.3!!! Eli yli 15 kg! Musta tuntuu et räjähdän kohta! Se paino on tullut ainoastaan vatsaan, ei siis huomaa juuri muualta et painoa tullut. Tuntuu etten pysty hengittämään kohta =) Lenkkeilen joka päivä ja syön kohtuudella kuten aina. Ei tajuu. Muilla ei paljon raskaana ollessa paino nouse. Mulla aina vaan :ashamed:

Mulla oli sama homma. Oon pienikokonen (ennen raskautta 160cm/50kg) ja muuten hentorakenteinen, mutta kun tulin raskaaksi niin paino nousi sen 20 kiloa. Ja melkein kaikki oli mahassa! Eli ihan hirvee tynnyri!

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja laura sinikka:
Mulla oli sama homma. Oon pienikokonen (ennen raskautta 160cm/50kg) ja muuten hentorakenteinen, mutta kun tulin raskaaksi niin paino nousi sen 20 kiloa. Ja melkein kaikki oli mahassa! Eli ihan hirvee tynnyri!

samoin mulla tuli 19 kg ( 161cm/50kg ) :/ mulle tuli myös reisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Alkuperäinen kirjoittaja laura sinikka:

samoin mulla tuli 19 kg ( 161cm/50kg ) :/ mulle tuli myös reisiin.

Joo mulle on kans tullu ihme pussit tonne reiden/persuuksien välimaastoon :x Sulla on kyl suloinen vatsa tuossa profiilin kuvassa =)

Alkuperäinen kirjoittaja sweet baby J:
Aika iso maha jos vatsaan vaan tullu.. ottaen huomioon että noilla viikoilla kohdun ja sikiön paino ei voi olla ku joku pari kolme kiloa..

Niinpä!!! Mutta on mulla pituutta 172 et kyl se jotenkin vielä tuossa edessä menee :saint:

Yhteistyössä