Onko toimeentulotuessa jotain rajaa hammaslääkärilaskuille???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kxlflf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kxlflf

Vieras
Mulla ois 10 reikää ja hammaskiven poisto. Tuleekohan sanomista jos viel vinon pinon laskuja sinne??

Entäs kun sain kaupungilta ostopalvelusopimuksen yksityiselle, riittääkö päätös mukaan? Ettei tuu sanomista kun laskut on yksityiseltä hammaslääkäriltä, tosin kaupungin hinnat

Kunnallisella ei tule. Mene ja hoida hampaasi kuntoon. Olen tehnyt sossun asiakkaana itsekin niin ja siihen oikeus. Hampaiden kunto on monellekin sivuseikka, näin ei saa olla. Hampaiden huono kunto vaikuttaa niin paljon jo yleiskuntoon saati jos on leikkauksia tiedossa.

Olen vakituisesti toimeentulotuen piirissä. Kunnallisella niin pitkät jonot ja siksi sain ostopalveluna yksityiseltä, koska olen jo syyskuusta asti odottanut pääsyä hammaslääkärille.

[QUOTE="A.p";26229843]Olen vakituisesti toimeentulotuen piirissä. Kunnallisella niin pitkät jonot ja siksi sain ostopalveluna yksityiseltä, koska olen jo syyskuusta asti odottanut pääsyä hammaslääkärille.[/QUOTE]

Jos on akuuttia hoitoa yksityisellä ei ongelmaa. Hoidon syyksi siis ei riitä kun sinun kunnallinen jono venyy monella viikolla. Jos hoito on sellaista mitä ei voi hoitaa kunnallisella, maksu hoidetaan sossussa tietysti.

Jos on akuuttia hoitoa yksityisellä ei ongelmaa. Hoidon syyksi siis ei riitä kun sinun kunnallinen jono venyy monella viikolla. Jos hoito on sellaista mitä ei voi hoitaa kunnallisella, maksu hoidetaan sossussa tietysti.

Siis ymmärsitköhän nyt oikein? Kunta on ostanut hammaslääkäripalvelun yksityiseltä, koska kunnallisella ei ole tilaa. Olisin voinut joutua jonottamaan vielä vaikkapa vuoden. Kunta maksaa yksityiselle että hoitavat minua ja he kirjoittavat laskun mikä on yhtä suuri kuin kunnallisen lääkärin lasku.

Jaa, Vantaalla ei pääse tarkastukseen kun 2 vuoden välein. Onko jossain erilainen tilanne? Itse luulin pääseväni vuoden välein, mutta kun soitin aikaa sanottiin että ehei vasta ensi vuonna ei aikaisemmin. Kävin siis viime vuoden tammmkuussa.

No mulla on paljon reikiä ja hammaskiveä pitää putsata monta kertaa vuodessa. Sain ostopalvelun mikä on voimassa pari kuukautta ja sinä aikana kaikki hoidot saatava hoidettua loppuun asti. Eli 2kk mulla aikaa varailla aikoja tuonne. Lisäksi viisaudenhampaan leikkauspoisto, josta ykstityinen laittaa kuulemma taas lähetteen kunnalliselle :o

Mulla ihan normaaleja paikkauksia. Aina ennen maksettu kun oon vienyt yhden tai kaksi kunnan laskua.

Nyt tulossa kerralla enemmän ja kaikki yksityiseltä, tosin on laittaa mukaan se lappu että kaupunki siirtänyt palvelunsa yksityiselle mun kohdalla

Yhteistyössä