onko toi meidän koiruus jotenki omituinen tapaus? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
se nimittäin viihtyy eläinlääkärissä :laugh:
ei olis millään lähteny pois :D

neiti on 5kk ja käytii kolmatta kertaa sen elämän aikana samalla eläinlääkärillä, tällä kertaa hakeen tehosterokotus ja se oli siel kun kotonaan :D

käveli suoraan toimenpidehuoneeseen ja istu siel tyytyväisenä ja änkes melkein lekurin syliin ja oli ihan tulessa kun sinne tuli muita "potilaita" :D:D:D

Ihana.. :D
tuo meidänkin "fifi" viihtyy sylissä :heart: mutta kun meinaa jalat puutua kun se painaa enemmän ku minä :whistle:
Kun otetaan se harlekiininarttu joskus niin se varmaan ristitään sit fifiksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Ne on aika kummallisia välillä. Tää on kans sellainen joka ei välitä yhtään mistään...
http://www.aijaa.com/v.php?i=2362521.jpg

mikä koiruus tuo on? tuli lapinkoira mieleen, mut näytti kauheen isolta? ihana pallero :D

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Ne on aika kummallisia välillä. Tää on kans sellainen joka ei välitä yhtään mistään...
http://www.aijaa.com/v.php?i=2362521.jpg

mikä koiruus tuo on? tuli lapinkoira mieleen, mut näytti kauheen isolta? ihana pallero :D

Tiibetinmastiffi. Ei korvaansa lotkauta millekkään. Muutaman metrin matkaanki se saa kuluu vaikka tunnin =)

juu ja sehän EI saa olla sohvalla :saint: :saint: :saint:

se hiippailee aina yöllä salaa sohvalle kun nukutaan ja kun kuulee ukon herätyskellon niin hiipii takas omalle pedilleen ja noi kuolaklimpithän ei paljasta et joku on ollu sohvalla :saint: :D

Aivan ihanan värinen =)
Meillä saa olla sohvalla ja lapset aina illalla salaa komentaa ne koiratt niitten kainaloon nukkumaan :D ukon ja mun sänkyyn ei oo asiaa..mut aina pitää kokeilla, josko pään sais laittaa oikeen pitkälle ja sit yks tassu..ja pian toinen..ja oikein anova ja hellunen ilme kun komentaa pois :D

Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Aivan ihanan värinen =)
Meillä saa olla sohvalla ja lapset aina illalla salaa komentaa ne koiratt niitten kainaloon nukkumaan :D ukon ja mun sänkyyn ei oo asiaa..mut aina pitää kokeilla, josko pään sais laittaa oikeen pitkälle ja sit yks tassu..ja pian toinen..ja oikein anova ja hellunen ilme kun komentaa pois :D

joo tota toikin harrastaa, muina naisina raahautumista;

ensin pää,sit toinen etutassu.. sit toinen... anova katse... ja raahautuminen etutassujen varassa ja hups, mites mun toinen takajalkakin tänne tuli.. anova katse.. hännän heilutusta.. toinen takajalka.. ja avot, mä oon sohvalla!!!! :D :D :D ja sit ai mitä?? jaa pois?? jaa mää vai?? ja sit tiputetaan yks jalka laidan yli ja katsotaan anovasti et riittikö? ai ei riittäny.. no toinen jalka ja roikutaan reunalla.. kolmas jalka.. ja ai että se neljäskin??!! just, tuhahdus ja nokka pystyssä pois paikalta :D:D:D

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Aivan ihanan värinen =)

joo tota toikin harrastaa, muina naisina raahautumista;

ensin pää,sit toinen etutassu.. sit toinen... anova katse... ja raahautuminen etutassujen varassa ja hups, mites mun toinen takajalkakin tänne tuli.. anova katse.. hännän heilutusta.. toinen takajalka.. ja avot, mä oon sohvalla!!!! :D :D :D ja sit ai mitä?? jaa pois?? jaa mää vai?? ja sit tiputetaan yks jalka laidan yli ja katsotaan anovasti et riittikö? ai ei riittäny.. no toinen jalka ja roikutaan reunalla.. kolmas jalka.. ja ai että se neljäskin??!! just, tuhahdus ja nokka pystyssä pois paikalta :D:D:D

Just näin meilläkin

:D

Yhteistyössä