Onko toi elloksen mainokses näkyvä nainen teistä kaamee läski?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja +++
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

+++

Vieras
Itse olen aika samaa kokoluokkaa, mutta rinnat on suuremmat. Tunnen itseni läskiksi(paino indeksi lievän ylipainon puolella. Vyötärö-pituus mitalla laskettuna terveydellistä haittaa ei ole) . Olis kiva tietää mitä "kansa" on mieltä. Huomaatteko arjessa, että ton kokoinen nainen omaa ylimmääräistä?

Tietysti kun vaatemainoksissa on tottunut näkemään paljon hoikempia naisia niin kyllähän tuohon kiinnittää huomiota. Mutta arjessa eli vaikkapa töissä tai kaupassa vastaan tulevana en varmaankaan kiinnittäisi tuohon kokoon mitään sen kummempaa huomiota.

Tietysti kun vaatemainoksissa on tottunut näkemään paljon hoikempia naisia niin kyllähän tuohon kiinnittää huomiota. Mutta arjessa eli vaikkapa töissä tai kaupassa vastaan tulevana en varmaankaan kiinnittäisi tuohon kokoon mitään sen kummempaa huomiota.

No tätä mä niinkuin hain. Ei kai se ole kuitenkaan arvostelua, jos näkee, että joku on isompi tai pienempi, kuin toinen?
Täälä mun mielestä, kyllä on läskitelty tota pienempiäkin naisia. Siksi suora kysymys.

Yhteistyössä