Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mieti nyt vielä... :/
Ajattelin tilata viime vuoden kuosia olevan takin tytölle, joka täyttää loppuvuodesta vuoden. Käyttää nyt sisävaatteissa 74 (80) kokoa ja mietin pitäisikö tilata 74 vai 80?
OMG!!
HERRAJUMALA mikä ötökkä! Säikähdin oikein.![]()
Saakohan sitä edes yöllä nukuttua. Mua jäi niin surettamaan ja mietityttämään, että mitä kaikki musta nyt ajattelee?!! En voi enää koskaan mennä leikkarille, kun kaikki nauraa meidän teceille! :headwall:
Joo huostaanotto. Ls-ilmoa odotellessa....
Saakohan sitä edes yöllä nukuttua. Mua jäi niin surettamaan ja mietityttämään, että mitä kaikki musta nyt ajattelee?!! En voi enää koskaan mennä leikkarille, kun kaikki nauraa meidän teceille! :headwall:
Joo huostaanotto. Ls-ilmoa odotellessa....
Joo, ei ole ihan oma lemmikki.
Olihan se ihan söpö ja pörröinen ja hampaat ja kaikki.
No jos viime vuoden kuosia meinaat tilata, ota ihmeessä 74-senttinen, että nopeammin pieneksi eikä tarvitse vielä seuraavanakin talvena tuskailla nolon vanhan kuosin kanssa :attn:
Ajattelin tilata viime vuoden kuosia olevan takin tytölle, joka täyttää loppuvuodesta vuoden. Käyttää nyt sisävaatteissa 74 (80) kokoa ja mietin pitäisikö tilata 74 vai 80?
On siis mielestäsi reilua kokoa. Joka tapauksessa se ei mahdu ensi talvena, joten siitä ei tarvitse huolehtia. Ensi talvena on kenties tämän vuoden kuosia vintagemustan kera.![]()
Mulla vain yhdestä Ticketin takista kokemusta, mutta 104-senttinen meni vielä ihan heittämällä n. 110-senttiselle esikoiselle joskus pari talvea sitten![]()
mulla on tuossa varmaan kaksi kautta vanha takki, ostin huutiksesta. Koko on 86 ja sopii kuin nakutettu tuolle meidän nyt 86cm tytölle. tod näk menee talven, mutta ei ole kyllä keväällä enää reilu. tämä tyttö on jo 2,5veli kasvaa jo hitaammin kuin oma lapsesi. Siksi ostaisin sinuna ehkä mieluummin koko 80.