Onko Ticketin haalarit "säkkimäisiä"?

  • Viestiketjun aloittaja ostoa harkitseva
  • Ensimmäinen viesti
On hölmön näköinen hoikalla.

Meillä oli viime talvena lapsilla ticketit. Poika on mallia hoikka ja tyttö taas vähän tuhdimpi. Pojan päälle puku ei istunut ollenkaan ja oli juuri hervoton säkki. Haarus oli melkein polvien kohdalla :D Leiki siinä sitten.
Tytölle puku taas istui paremmin. Likka on pitkäselkäinen mutta persjalkainen. Sellasille ne ticketit taitaakin olla mitoitettu :D
 
ostoa harkitseva
On hölmön näköinen hoikalla.

Meillä oli viime talvena lapsilla ticketit. Poika on mallia hoikka ja tyttö taas vähän tuhdimpi. Pojan päälle puku ei istunut ollenkaan ja oli juuri hervoton säkki. Haarus oli melkein polvien kohdalla :D Leiki siinä sitten.
Tytölle puku taas istui paremmin. Likka on pitkäselkäinen mutta persjalkainen. Sellasille ne ticketit taitaakin olla mitoitettu :D
valaisi minua paljon, kiitos vastauksesta :) Jääköön ostamatta.
 
"gitta"
Pojan päälle puku ei istunut ollenkaan ja oli juuri hervoton säkki. Haarus oli melkein polvien kohdalla :D Leiki siinä sitten.
Miksi sä ostat lapsellesi Ticketin, jos sovittaessa jo näet että se on päällä kuin jauhosäkki? Ai siksikö, että se on Ticket ja haluat erottua muista WT-perheistä?

Kyllä Ticketin haalarit ovat liian usein säkkimäisiä lapsen päällä, sen mitä olen niitä lapsilla nähnyt. Itse en ko haalaria ostaisi edes pullukalle.
 
"vieras"
Ticketeissä ei ole vyötärökiristystä ja koot on reiluja. Kannattaa siis ostaa lapsen kokoa vastaava koko eikä ottaa kasvunvaraa. Muuten haarus tosiaan roikkuu polvissa :D Mutta sopivan kokoisena sopii hoikallekin.
 
fgfgsdf
[QUOTE="vieras";28993509]Ticketeissä ei ole vyötärökiristystä ja koot on reiluja. Kannattaa siis ostaa lapsen kokoa vastaava koko eikä ottaa kasvunvaraa. Muuten haarus tosiaan roikkuu polvissa :D Mutta sopivan kokoisena sopii hoikallekin.[/QUOTE]

No ei todella sovi. Minulla tyttöllä kaapissa ticketin puku ko0koa 116cm ja sitä käytti viime talvenakin vaikka pituutt oli liki 130cm ja silti se on kaamea pussi.
 
[QUOTE="gitta";28993505]Miksi sä ostat lapsellesi Ticketin, jos sovittaessa jo näet että se on päällä kuin jauhosäkki? Ai siksikö, että se on Ticket ja haluat erottua muista WT-perheistä?

Kyllä Ticketin haalarit ovat liian usein säkkimäisiä lapsen päällä, sen mitä olen niitä lapsilla nähnyt. Itse en ko haalaria ostaisi edes pullukalle.[/QUOTE]

Missä kohtaa tuossa luki, että oli ostanut? Sovittanut oli, mutta ei ostamisesta mitään puhuttu.

Ja saattaapi se olla myös sisarelta perittynä, vaikka kakkospuvuksi käyttöön tullut.

Jotta sillälailla.

Meillä Ticket passaa hyvin pullukalle, hoikan pikkusisaruksen päällä osa puvuista roikkuu säkkeinä, osa istuu paremmin.
 
Tuosta nyt on jonkin verran aikaa kun noita hankittiin ja silloinkin alennuksista joten en tiedä onko uudet mallit erilaisia. Meillä kuitenkin tuo puku sopi hyvin down-pojalle (pitkä selkä ja lyhyet raajat) sekä pyöreämmälle taaperolle. Pitkälle ja hoikalle tyttärelle kun sovitti niin heti huomasi ettei ollut hänen malliaan. Tosin ticketin 2-osaiset puvut ovat sitten käyneet hänellekin.

Hoikalle lapselle kokeilisin po.p:ia tai moloa. Myös takavuosien reimatecit sopivat meidän tytölle.
 
[QUOTE="gitta";28993505]Miksi sä ostat lapsellesi Ticketin, jos sovittaessa jo näet että se on päällä kuin jauhosäkki? Ai siksikö, että se on Ticket ja haluat erottua muista WT-perheistä?

Kyllä Ticketin haalarit ovat liian usein säkkimäisiä lapsen päällä, sen mitä olen niitä lapsilla nähnyt. Itse en ko haalaria ostaisi edes pullukalle.[/QUOTE]

Ostin kirpparilta kokeiluun. Postin kautta, joten ei ollut sovitusmahdollisuutta.
Ja tykkään kyllä kokeilla eri merkkejä lapsillani, myös tätä tickettiä. Kun se viime talvena tuli kokeiltua, niin tietää ettei se merkki ja/tai malli pojalle sovi, joten toista talvea en pojalle kys. merkkiä osta :)
Tulevan talven kokeiluna meillä on Molo Kids, se kuullemma istuu paremmin hoikalle. Ostettu nekin puvut ihan sovittamatta ja istuu paremmin kun ticket :)
 

Yhteistyössä