Näin minunkin mielestä, mut jo mennään esim. naapuriin, niin nou. Meillä kellarissa sauna, ja kyllä on käyty sillein ku lapset nukkuu itkarin vahtiessa...Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 13:04 Dietorelle kirjoitti:os on pinnasängyssä ja itkuhälytin mukana niin vois ehkä mennä
APUA, mä olen jättänyt vauvan ja taaperon yksin kun olen käynyt viemässä roskapussin! *laittaa hitsausmaskin päälle* Noin, nyt voin ootella kivisadetta :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 13:04 Malviina kirjoitti:En ikinä jättäisi vauvaa yksin, edes roskapussin viennin ajaksi...
Minen todellakaan jättäis, että en puhu itsestäni.Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 13:04 EkaVakara kirjoitti:tä? ootko tosissaan? jättää yksin pieni vauva nukkuun!! sun pitäs lukee treisy hogg'n opi kuuntelemaan vauvaasi
Joo, ei ihme, että äidit on nykyisin niin väsyneitä. Pitää vahtia koko ajan silmäkovana vieressä, kun toinen yrittää nukkua.Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 13:07 Venefica kirjoitti:Nyt täytyy myöntää et mie olen onnellinen ettei minulla ollut tätä palstaa käytössä ku miun oli vauvoja.. tai tuolla periaatteella en kahteen vuoteen olisi liikoja pesulle päässyt, kun suihku ja sauna oli eri rakennuksessa..
Juu saathan mennä mun puolesta vaikka kauppaan Mä en vaan uskalla vauvaa jättää hetkeksikään, eri asia sitten jos isommat sisarukset on vahtimassaAlkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 13:08 mielipuoli kirjoitti:\APUA, mä olen jättänyt vauvan ja taaperon yksin kun olen käynyt viemässä roskapussin! *laittaa hitsausmaskin päälle* Noin, nyt voin ootella kivisadetta :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 13:04 Malviina kirjoitti:En ikinä jättäisi vauvaa yksin, edes roskapussin viennin ajaksi...