Onko teistä OK että mies menee saunailloissa sekasaunaan?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Onko teille OK jos miehenne menee sekasaunaan työporukan pikkujouluissa? Mies on sellasessa firmassa jossa on aika tiivis porukka ja paljonkin naisia, ehkä 50-50. Nyt mies sanoi, että pikkujoulujen etkoilla on varmaan glögiä ja saunottelua jossa naisetkin on tottuneet käymään osin sekasaunassa.
Onko teistä OK tuollainen, että toisten tussut pääsee näkemään?

Jotenkin sapettaa, mutta paha siihen mitään on sanoakaan. Kaverit on kavereita vaikka olis naisia?

minä näin
Vaikka olisin kuinka kaveri jonkun miehen kanssa, niin alasti en hänen kanssaa saunaan menisi.
Miulle se ei vain olisi ollenkaan luontevaa eikä mielestäni sopivaakaa.

Joten tällä ajatuksella en pitäisi myös siitä, että miehenikään menisi.

Sekasaunat vaativat onnistuakseen pelkästään fiksuista koostuvan porukan. Yksikin härskien vitsien heittelijä, kopeloija tai pukukopissa kuvaaja pilaa koko homman. Pikkujouluissa voi touhu mennä ylitse pariltakin yksilöltä promillemääristä riippuen.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
"Vieras"
Mies vielä sanoi sen jotenkin, että on ihan hauskaa "tarkistaa" (silmämääräisesti) muijien tissit ja tussut mutta mitään ei aio tehdä. Turvallinen mies, mutta on vähän alastomuuden perään.

Kynä penaalissa
No on ok. Itsekin käyn sekasaunassa kaveriporukassa. Tosin työkavereitteni kanssa en sauno, sillä olen usein ainoa nainen. Tahdon pitää töissä ammatillisen etäisyyden muihin.

[QUOTE="Vieras";27482448]Mies vielä sanoi sen jotenkin, että on ihan hauskaa "tarkistaa" (silmämääräisesti) muijien tissit ja tussut mutta mitään ei aio tehdä. Turvallinen mies, mutta on vähän alastomuuden perään.[/QUOTE]

Saattaahan tuo jälkeenpäin toppuutella itseään, kun katse viipyy turhan kauan työkaverin ryntäillä: "Hittoako tuijotan noita topatuilla rintsikoilla terhakoituja tissejä? Minähän olen nähnyt ne livenä roikkumassa."

Ei haittais ainakaan, jos itse oisin mukana. Eikä haittaa vaikken ois paikalla, jos kaikki ovat selvinpäin. Omalta kohdaltani tiedän, että sekasauna on vaan saunomista, mutta tietty parametrit ovat muuttuneet tässä.

[QUOTE="Vieras";27482448]Mies vielä sanoi sen jotenkin, että on ihan hauskaa "tarkistaa" (silmämääräisesti) muijien tissit ja tussut mutta mitään ei aio tehdä. Turvallinen mies, mutta on vähän alastomuuden perään.[/QUOTE]

No miehes on typerä että ton ääneen sanoi tuolla tavalla.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
[QUOTE="joo";27482511]Ois se OK, muttei mies sekasaunaan taitaisi mennä, tosin ei niillä ole naisiakaan kuin 4 töissä reilun 90 miehen seassa.[/QUOTE]

meillä miehen työpaikalla miesten ja naisten suhde melkein päinvastainen.
Eli taitaa olla kolme miestä ja kolmisenkymmentä naista.

:)

Yhteistyössä