Onko teistä kukaan tullut heti ensimäisestä kierrosta hormoonikierukan poiston jälkeen raskaaksi?

Mulla ei tainnu ees keritä jälkivuotoa pahemmin tulla kuin muutama tippa muutamana päivänä, kierukka poistettiin 16.3 ja 28.4 tein positiivisen testin, itseasiassa monta! Nyt odotan siis KAKSOSIA rv 37! :) Mulla kierukka oli 4,5 v ja uskon että se jotenkin edesautti kahden munasolun irtoamisen, siis jotenkin se poisto oli varmaan iso "shokki" elimistölle... :) Onnea yritykseen!
 
Moikka,
Mulla oli eka kierrossa KAIKKI raskausoireet paitsi se plussa..menkat alkoivat 1kk poistosta. Neljännestä kierrosta raskauduin, meni kesken. Sitten viidennestä kierrosta raskauduin taas, nyt rv 34+3. Raskautumiseen vaikutti varmasti se, etten kierukan jälkeen tiennyt heti kierron pituutta. Heti kun saatiin ovikset "kiinni" ja kierto tasaantui niin alkoi tapahtua. Pointtina se että mahdollista on heti raskautua, mutta hormonitoiminnalla menee hetki tasaantuessa, myllerryksessä voi helposti tulla raskausoireita. Tsemppiä yritykseen :)
 
Mulla on varmaan kierto heti tasaantunu, koska ovulaation tunsin molemmin puolin :/ Ja se tässä huolestuttaakin, että jos tästä kierrosta heti tärppää, ni kaksosten mahdollisuus on suuri, ku tosiaan molemmin puolin taisin ovuloida :/ Se mitä nyt oon muualtakin lukenu näitä juttuja, että kauanko on menny kierukan poiston jälkeen ni 90% on tärpänny heti :D
 
mulla kerukka poistettiin 8.9 ja 15.10 tuli todella vahva plussa, testiviivaa vahvempi ja tuli näkyviinki ennen testiviivaa eli raskaus oli jo vähän pitemmällä. ja ihan päiväpissasta. ja mulla ei mitään vuotoja poiston jälkeen tullu, koko kierukan ajan oli minimenkat, ph-suojalla pärjäs eikä estäny esim uimista ja ovulaatioki tapahtu ihan ajallaan, tosin niitä tais olla kaks.
 

Yhteistyössä