nykyisinhän suurimissa myymälöissä on suomalaiset kassat,joten ei paniikkiaAlkuperäinen kirjoittaja Mietiskelijä:Ai jaa.... Ni jos se johtuuki siitä, että me asiakkaat olemme Lidlissä niin stressaantuneita. Siis siinä kassatilanteessa. Kun sen jälkeen kun ne on piipautettu siinä kassakoneessa,on paniikinomainen kiire viskoa ne ostoksey kärryyn ja maksaa kiireellä kädet täristen ja äkkiä paeta alta pois. Siis ihan semmonen ahdistava kiire ja osaamattomuuden ja riittämättömyyden tunne siinä asiakkaalle tulee.Alkuperäinen kirjoittaja Accra:no,ei se kyllä noin mee..meillä ollaan ihmisiä kaikki tynni ja tauotkin on ihan lailliset riippuen työpäivän pituudesta ja kyllä,vessassa saa käydä silloin kun siltä tuntuu..eikä tarvitse kysyä lupaa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelijä:Ei voi olla totta! Just äsken, ennekuin tulin tähän koneelle mietin Lidlin työntekijöitä. Kun ne on niinkuin robotteja, ei ihmisiä. Tuntuu että ne pakotetaan niin kovaan työtahtiin, etteivät ehdi eivätkä saa toimia niinkuin ihmisten pitäisi. Siis hengähtää ja ottaa rennosti rupatellen ja hymyillen asiakkaitten kanssa välillä.
Siis kai kaikki älyää, etten yhtään arvostele Lidlin työntekijöitä. Vaan työnantajaa, kun ainakin näyttäisi niinkuin siellä olisi tappotahti.
Työtahti?Ei mun mielestä ole kova,toki jos ei muuhun kykene,kun viikkaamaan paitoja niin Lidl on väärä paikka..Meillä saa jutella kavereiden kanssa ja hengittää ihan vapaasti..
Ja ainakin meidän myymälässä on rento meininki kaikkien ( jopa esimiesten ) kesken ja kanta-asiakkaitakin on ja heidän kanssaan on mukava jutella..
=) ja ei niitä tavaroita sinne kärryyn tai koriinkaan tarvitse viskoa,kassa ei pure..itse olen huomannut kassalla istuessani,että ne toiset asiakkaat siinä jonossa huokailee,jos edellä olevalla kestää..
Meidän myymälässä ( muista en osaa sanoa ) meillä on tapana auttaa asiakasta ostoksien kärryyn/koriin laittamisessa..ja tarvittaessa kannamme korin pakkauspöydälle,jos kyseessä vanhus tai liikuntarajoitteinen =)