onko teistä joku tullut raskaaksi oltuaan yhdynnässä 3vrk ennen ovulaatiota? :) pliis vastatkaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kuumeinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kuumeinen"

Vieras
kun meillä se tilanne että tuo 3vrk sitten oltiin yhdynnässä ja nyt minulla tuntuu olevan ovulaatio limasta ja nippailusta päätellen. onko teistä joku tullut raskaaksi näin, ettei tuon 3vrk ennen ovulaatiota jälkeen ole ollut muita yhdyntöjä ovulaation lähettyvillä?

onko mahdollista tulla tuolla kerralla vain raskaaksi, elävätköhän siittiöt edes enää? viimeksi oltiin useasti ovulaation aikaan ja raskaus lähti heti alkuun. nyt pikkukakkosta toivotaan.. :)

Eikös sit sanota, että siittiöt voivat säilyä elinvoimaisina useamman vuorokauden. Ja sitten on se uskomus, että jos ENNEN ovulaatiota on yhdynnässä, on suurempi mahdollisuus saada tyttö.

Kyllä minä aikanaan tulin raskaaksi kun oltiin lauantaina yhdynnässä ja tiistaina oli ovulaatio (todistettavasti, tein nimittäin maaanantaina ovistestin - ei viivaa, tiistaina tuli viiva).

No siittiöt voi elää viisikin vuorokautta. Ihan mahdollista.

Mulla yksi raskaus alkanut niin, että yhdyntä ilman ehkäisyä oli 6 vuorokautta ennen ovulaatiota. Ja ovulaatio kuitenkin ihan paikallaan..

[QUOTE="miu";22229211]Eikö ne siittiöt saata elää viikonkin..[/QUOTE]

Joissain harvoissa eritystapauksissa ehkä,mut ei todellakana ole yleistä,enkä laskis sen varaan et ne SAATTAA elää 7vuorokautta.

Ihan tutkittu on et enimmillään 5 (ei koske silti välttämättä just sun miestäs)
Yleisesti elävät suotuisassa ympäristössä 2vuorokautta.

[QUOTE="mä";22229219]No siittiöt voi elää viisikin vuorokautta. Ihan mahdollista.

Mulla yksi raskaus alkanut niin, että yhdyntä ilman ehkäisyä oli 6 vuorokautta ennen ovulaatiota. Ja ovulaatio kuitenkin ihan paikallaan..[/QUOTE]

Tais olla ovis kuitenkin eri aikaan.

[QUOTE="joo";22229217]Kyllä minä aikanaan tulin raskaaksi kun oltiin lauantaina yhdynnässä ja tiistaina oli ovulaatio (todistettavasti, tein nimittäin maaanantaina ovistestin - ei viivaa, tiistaina tuli viiva).[/QUOTE]

Ette sitten kuitenkana harrastaneet seksiä enää tuolloin tiistaina tai keskiviikkona?
Luotit ihan vain siihen että lauantain pupuilut riittivät,miski sitten edes testasit..

ou jee, mahiksia siis on...
meillä kun on tätä vauvakuumetta podettu nyt sillain tulee jos on tullakseen-fiiliksellä, menkatkaan ei ole vielä alkaneet joten tää on eka ovulaatio jonka tunnen synnytyksen jälkeen..
mut pitäisköhän nyt lisätä mahiksia ja vielä heilutella peittoa tänä iltana.. :D

ou jee, mahiksia siis on...
meillä kun on tätä vauvakuumetta podettu nyt sillain tulee jos on tullakseen-fiiliksellä, menkatkaan ei ole vielä alkaneet joten tää on eka ovulaatio jonka tunnen synnytyksen jälkeen..
mut pitäisköhän nyt lisätä mahiksia ja vielä heilutella peittoa tänä iltana.. :D

Sitten joskus kun menette lapsettomuushoitoihin,niin muistakaa sanoo heti ekaks et olette hässineet jo reippaasti ennen ovista,ku palstallakin sanottiin et siittiöt elää 7 vuorokautta.
Ne ehkä siellä kertoo teille et seksin vois hoitaa vähän lähempänä ovulaatiota.

Mahkuja vois tosiaan lisätä et heiluttelette peittoja tänä iltana.Uskokaa nyt kuitenkin että raskaus on saanut alunsa silloin 3päivää ennen.

Sitten joskus kun menette lapsettomuushoitoihin,niin muistakaa sanoo heti ekaks et olette hässineet jo reippaasti ennen ovista,ku palstallakin sanottiin et siittiöt elää 7 vuorokautta.
Ne ehkä siellä kertoo teille et seksin vois hoitaa vähän lähempänä ovulaatiota.

Mahkuja vois tosiaan lisätä et heiluttelette peittoja tänä iltana.Uskokaa nyt kuitenkin että raskaus on saanut alunsa silloin 3päivää ennen.

oletko katkera? surullinen? onneton? vai miksi tuolla tavoin purat pahaa oloasi ihan tuntemattomaan ihmiseen? kai sitä saa täällä palstalla kysyä muutakin kuin keliä jos itseä huvittaa. lukematta on helppo jättää.

[QUOTE="joo";22229217]Kyllä minä aikanaan tulin raskaaksi kun oltiin lauantaina yhdynnässä ja tiistaina oli ovulaatio (todistettavasti, tein nimittäin maaanantaina ovistestin - ei viivaa, tiistaina tuli viiva).[/QUOTE]

Ovulaatio on 24-48 tunnin kuluttua siitä viivan saamisesta, eli ovulaatio on tolloin ollut keskiviikkona tai torstaina, ja kun munasolu on hedelmöityskelpoinen noin vuorokauden, niin olet voinut raskautua myös vasta perjantaina, jos seksiä on ollut sen edellisen lauantain jälkeen..

Siittiöt elää tosiaan noin 2-5 vrk. Tyttöjä tuottavat siittiöt elävät pidempään kuin poikasiittiöt, mutta poikasiittiöt ovat vahvempia uimareita.
Ap:lle kuitenkin suosittelisin peittojen heiluttelua, enkä luottaisi siihen 3vrk aiempaan yhdyntään, sillä nippailu voi tuntua jo hyvissä ajoin, päiviäkin, ennen ovulaatiota.

Meillä harrastettiin ma-iltana, jonka jälkeen lähdin työreissuun. Torstaina tikutin plussan ovulaatiotestiin. Ajattelin jo, että "hukkaan" meni se kuukausi mutta eipäs sittenkään... Nyt menossa mukana muutaman kuukauden ikäinen poikalapsi :)

tyttölapsia tehdään tuolleen 2-5 vrk ennen ovista ;) Pojat sit just ovispäivänä.

onko sulla ihan kokemusta tästä? vai onko 3vrk jo liian pitkä aika kuitenkin? meillä mies on kyllä kotosalla mutta kipeänä, vauvakuumetta kyllä podetaan molemmat :)

Se perustuu juuri siihen, että poikasiittiöt ovat nopeampia ja vahvempia kuin tyttösimpat, mutta poikasimpat myöskin ovat selkeästi lyhytikäisempiä.

Meillä harrastettiin ma-iltana, jonka jälkeen lähdin työreissuun. Torstaina tikutin plussan ovulaatiotestiin. Ajattelin jo, että "hukkaan" meni se kuukausi mutta eipäs sittenkään... Nyt menossa mukana muutaman kuukauden ikäinen poikalapsi :)

Tähänkin kommentti, että ovis tapahtuu n. 24-48h plussasta ja munasolu on hedelmöityskelpoinen vuorokauden, eli olet voinut hedelmöittyä vasta jopa sunnuntaina?

Ainakin kaksi kertaa, kolmas ja neljäs lapsi (pojat)... Ehkäisynä on ollut varmatpäivät ja ainakin sen olen oppinut, että ehkäisyksi ko. menetelmästä ei ole - ainakaan minulla ja etenkään alkukierron päivinä. Ja taisipa tuo viideskin lapsonen saada alkunsa aikaisessa kierron vaiheessa (kuukautisista laskettu la oli paljon myöhemmin kuin ultrassa varmistui).

Yhteistyössä