Onko teistä helppoa puhua miehelle seksistä?

  • Viestiketjun aloittaja harmailija
  • Ensimmäinen viesti
harmailija
Ja miksi jotkut eivät puhu? Siis ei kerro, mistä tykkää, mitä haluaisi kokeilla, häiritseekö jokin koko seksi touhuissa?? Tuli mieleen, kun me eilen miehen kanssa seksin jälkeen avoimesti puhuttiin siintä. Kokeilin eka kertaa sellaista, että laitoin silmien eteen huivin niin toki halusi kuulla mielipiteen siintä. Ja käytiin läpi kestikö seksi liian vähän aikaa ja sainko. Eli aika tuollaista kehittävää keskustelua. Sain siinä samalla kerrottua, että minusta kestää itse akti liian kauan, mutta tosiaan se ei häiritse. Joskus oon kyllä ollut ihan loppu, mutta yleisesti ottaen ei häiritse. Tuli oikein hyvä mieli, kun pystymme kaikesta puhumaan, myös seksistä :) Seuraavaksi kokeilemme käsirautoja, hän itse ne osti, kun puolisen vuotta asiasta ollaan puhuttu. Puhukaa hyvät ihmiset, jos ette vielään ole mitään ilmaisseet vaan tyydytte siihen, mitä saatte.
 
vieras
kyllä meilläkin puhutaan seksistä..jos sitä pystyy jonkun kanssa harrastamaan ni miksei siitä pystyisi myös sen ihmisen kanssa puhumaankin. tietty voi olla jotain arkoja aiheita mutta..ei meillä ainakaan vielä ole niin arkoja ollut.
 
kokenut
Me puhutaan melko avoimesti. Masturboinnista mies ei halua keskustella, väittää ettei sitä tee, vaikka itse tiedän hänen sitä tekevän. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeeta.
 
ap
No ei musta ainakaan huomaa, milloin saan :D Ei varmasti huomaa... hyvä että kysyy, jos häntä sellainen välillä askarruttaa. Minusta hyvä asia. Niin ja tosiaan tiedän ihmisiä, jotka valittavat surkeaa seksielämää niin mietin onko tämä kuinka yleistä..
 
kokenut
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ei musta ainakaan huomaa, milloin saan :D Ei varmasti huomaa... hyvä että kysyy, jos häntä sellainen välillä askarruttaa. Minusta hyvä asia. Niin ja tosiaan tiedän ihmisiä, jotka valittavat surkeaa seksielämää niin mietin onko tämä kuinka yleistä..
etkö edes huokausta päästä?
Kyllähän emätin sykkii kun laukeaa.
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja riippuu asiasta:
Muuten on, mutta ei tästä nykyisestä ongelmasta, ja ei se puhuminen taida siihen auttaakaan... Siis kun mies tulee niin äkkiä.
Kyllä me exän kanssa kyseisestä asiasta puhuttiin ja etsittiin keinoja pidentää..ja myö onnistuttiin :D Vaikka onhan kyseessä arka aihe, joten syyllistämistä ei saa olla vaan päinvastoin kannustamista.
 
Ei puhuta, tai jos puhutaan se on lähinnä "mentäiskö?"...
Mä haluaisin sponttaanisuutta ja sen alkuaikojen kiihkon takasin, haluisin kokeilla kaikkee uutta ja uusia paikkoja... Mutta kuka mun suun avaa jos mä en ite kehtaa?

Kerran on mies sanonu että harmittaa kun ei tiijä koska tuun ku en piä mitää ääntä. Exä halus että on ihan hiljasta ja silloin opettelin oleen hiljaa, nyt pitikin sit jättää se huulenpureminen pois ja kyllä nyt ukko tietää :LOL:

Lähinnä rapulassa autossa tulee jutusteltua seksiinliittyvät asiat, mutta sit kun päästään kotiin ei kumpikaan enään puhu sanaakaan tai tunnu ukko muistavan mitä ollaan puhuttu...
 

Yhteistyössä