Onko teistä 163 cm 52 kg naisella D-kupin rinnat liian isot?

  • Viestiketjun aloittaja Nykyisin B
  • Ensimmäinen viesti
mä oon 159 ja 55 kg.
mulla on 70 dd kuppikoko.

Jos valita saisin niin "ottaisin" vähän pienemmät.
NIskat on todella kipeet ja mikään paita ei istu nätisti.
Ja kokoja on hankala löytää.
JOko on liian piukka tisseistä taikka löysä mahan kohdalta.

Eli ottaisin c kupit...
 
Mä oon 171cm ja normaalioloissa kuppi b-c, nyt imetysaikana c-d. Nuorempana hoikassa kunnossa kuppikoko oli aa-a ja ah, oli ihanaa kun ei tarvinnut edes aina rintsikoita topin kanssa käyttää! Jokaisella oma maku, mutta mä tykkään pienistä rinnoista. Kulkevat mukavammin mukana :D
 
C parempi
jos haluat käyttää nättejä rintsikoita joita saa ihan normiliikkeistä.Niin kannattaa ottaa C,koska jo D on sen verran iso ettei meinaa löytyy.
Ja kyllä näyttää aika naurettavalta noin isot tissit pienessä kropassa.Kaverillani oli E:t,ja hän kävi pienennyttään ne.Näyttivät sellasilta urtareilta ku kaveri muuten niin pieni.
 
plääh
oishan se tylsää jos kaikki ois kropaltaan samanlaisia, niin sopusuhtaisia joka paikasta ettei näyttäis naurettavalta. Vaan eipä sitä voi valita mitkä hinkit saa, ei edes pienikokoinen. Jos joku välttämättä haluaa silarit ottaa, niin eihän siinä mitään jos tykkää :)
 
mamma x 2
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Aika isolta kuulostaa,mun mielestä hoikalla naisella näyttää naurettavalta yli-isot tissit :whistle:
No,ei pitäis ottaa itteensä mutta vähän otan..mut ei ole mahiksia pienennykseen joten näytän sitten vaan naurettavalta. :/
Sama juttu. :/ Nyt onneksi lasten jälkeen sitä on enemmän sinut noiden rintojen kanssa kun niille on löytynyt joku tarkoituskin.

Teini-iässä ja nuoruudessa inhosin noita yli kaiken ja olisin antanut mitä hyvänsä a-kupeista. Aivana kamalaa yrittää etsiä mitään päälle laitettavaa kun kaikki tuntui korostavan tissejä. Yritin lihottaa itseäni toivossa että sitten jäisivät paremmin piiloon, mutta ei onnistunut. Ei maistunut makea eikä rasvainen enkä halunnut jättää liikuntaa pois. 162cm ja 51kg oli maksimi mihin pääsin.
 

Yhteistyössä