Onko teistä 14cm kalu miehellä jo hyvän kokoinen?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28833319:
Jos se keskiverto on 13,77 cm tässä maassa niin... :D jostain syystä täällä kaikilla mammoilla on ne miehet, joilla Suomen suurimmat :D 20cm on vielä pieni siinä porukassa, heh.
sillä isolla saa kato sen naisen ni siksi kaikilla varatuilla on iso :D

"vieras"
mun miehellä on niin pieni, ettei se juurikaan tunnu edes...no jos takaapäin niin ehkä vähän sitten...musta tuntuu etten edes tiedä miltä tuntuu kun tuntuu oikeasti hyvältä...niin hyvältä, ettei sitä ilman malta olla.

Mies ihmettelee kun mulla haluttaa harvoin= kerran viikossa. Joka kerralla mies nauttii...minä en.

Mua ärsyttää kun se kyselee koko ajan, miltä tuntuu? ja mun joutuu valehdella että hyvältä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28833456]mun miehellä on niin pieni, ettei se juurikaan tunnu edes...no jos takaapäin niin ehkä vähän sitten...musta tuntuu etten edes tiedä miltä tuntuu kun tuntuu oikeasti hyvältä...niin hyvältä, ettei sitä ilman malta olla.

Mies ihmettelee kun mulla haluttaa harvoin= kerran viikossa. Joka kerralla mies nauttii...minä en.

Mua ärsyttää kun se kyselee koko ajan, miltä tuntuu? ja mun joutuu valehdella että hyvältä.[/QUOTE]

meinaatko että jaksat kauan tuollaisessa suhteessa? mulla oli exän kanssa just tollasta ja lopulta ei seksiä halunnu sen kanssa enää ollenkaan. nyt ollaan erottu ja onneks nykyisellä sen verran iso että sitä seksiä ihan oikeasti haluaa

Tgfd
[QUOTE="vieras";28833456]mun miehellä on niin pieni, ettei se juurikaan tunnu edes...no jos takaapäin niin ehkä vähän sitten...musta tuntuu etten edes tiedä miltä tuntuu kun tuntuu oikeasti hyvältä...niin hyvältä, ettei sitä ilman malta olla.

Mua ärsyttää kun se kyselee koko ajan, miltä tuntuu? ja mun joutuu valehdella että hyvältä.[/QUOTE]

Miksi valehtelet? Jos sanoisit että "tämä ei tunnu miltään" hän opettelisi toisia tapoja.. Vähän kun valehtelisi saavansa orkut, mies luulee että pitää tehdä ensi kerralla juuri samoin koska saa naisensa laukeamaan juuri siinä asennossa / sillä tekniikalla..

[QUOTE="vieras";28833464]meinaatko että jaksat kauan tuollaisessa suhteessa? mulla oli exän kanssa just tollasta ja lopulta ei seksiä halunnu sen kanssa enää ollenkaan. nyt ollaan erottu ja onneks nykyisellä sen verran iso että sitä seksiä ihan oikeasti haluaa[/QUOTE]

Mahto olla todellista rakkautta, hah hah! :D

"vieras"

Jos sillä on oikeasti pieni, niin eihän se edes yllä takaa. Että joku tässä mättää.

Naaras minäkin
Muistakaahan nyt hyvät palstalaiset, että myös vaginan mitoissakin on erovaisuutta. Joillekin riittää 14cm pitkä keppi ja joillekin pitää olla 20cm. Siksi kaikki eivät pysty nauttimaan sen pitkän kepin iloista tai joistakin tuo 14cm on liian pieni!

"vieras"
[QUOTE="vieras";28833464]meinaatko että jaksat kauan tuollaisessa suhteessa? mulla oli exän kanssa just tollasta ja lopulta ei seksiä halunnu sen kanssa enää ollenkaan. nyt ollaan erottu ja onneks nykyisellä sen verran iso että sitä seksiä ihan oikeasti haluaa[/QUOTE]

Vähän pakko jaksaa, vaikkei tässä suhteessa seksi ja munan koko olekaan ainoa ongelma, mutta kun yhteiseloa on takana 13v, joo kuulit oikein:/ ja siihen päälle lapset...en oo raaskinu lähteäkään ja paremman seksin perässä juokseminen eli pettäminen ei myöskään ole mun juttu.

Toisaalta olis ihana saada edes kerran elämässään kunnon seksiä. Mies yrittää kovin vaihdella asentoja jne. mutta kun ei tunnu kuin yhdessä asennossa vähän ja sitä mies ei jaksa pitkään.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Naaras minäkin;28833509:
Muistakaahan nyt hyvät palstalaiset, että myös vaginan mitoissakin on erovaisuutta. Joillekin riittää 14cm pitkä keppi ja joillekin pitää olla 20cm. Siksi kaikki eivät pysty nauttimaan sen pitkän kepin iloista tai joistakin tuo 14cm on liian pieni!
kenenkään naisen emätin ei ole 20cm :D

"vieras"
[QUOTE="vieras";28833482]Jos sillä on oikeasti pieni, niin eihän se edes yllä takaa. Että joku tässä mättää.[/QUOTE]

no mikä luokitellaan pieneksi, mun miehellä on levossa tosi pieni nysä ja seisokissa ehkä 10cm, takaapäin saa syvemmälle.

Yhteistyössä