Onko teistä joku ostanu jo H2O Mopin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moppitukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla on enkä ikinä enää luovu...talossa poika ja kissoja ja koiria ja on sitten tehokas laite. Pesuainekulut yksistään tässä talossa isot ku huoneita 9 h, 2 keittiötä, sauna ja kodinhoitohuone. Pesee sillä nopeempaa eikä tarvi mopin ja sangon kans heilua muuta ku antaa mennä vain.

Onko teillä laminaattia? mä vaan mietin että kärsiikö se laminaatti kun tuolla pesee ja kuivaako se varmasti samalla niinkuin mainokset väittää?
Onko ne mukana tulevat kertakäyttö liinat millasia? pitääkö heti yhden käytön jälkeen heittää roskiin? käykö ne mikrokuitu liinat myös lattian pesuun?
olis kiva jos viitsit vielä vastailla? niin ja miten pitkä johto siinä on?

mun äidillä on se ja mulla on sellanen hobbarin versio, joka on ikäänkuin imurin tyylinen..siis että varsi, letku ja sit se ite pömpeli jota vedetään perässä..ja se on parempi tuo hobbarin kampe! aika painava loppujen lopuks se H2O moppi, ja sit sillä ei myöskään pääse peseen seiniä :) ja siis mie käyn äidin luona siivoamassa, joten kokemuksesta voin kertoa..

Mitenkäs laattalattiat - sopiiko tuollainen moppi sekkaisen pesuun? Vai halkeaako laatat lämpölaajenemisen takia? Entä pysyykö saumaukset kunnossa? Onko kellään kokemusta?

mua kiinnostaisi kanssa tuo, että sopiiko laminaatille??

Ja miten se matonpesu, siinä mainoksessahan se pesi mattoakin sillä!
Tosiaan tuo mietityttää myös, että miten usein menee sitten liinat vaihtoon ja saako niitä ostaa ihan taviskaupasta lisää? Onkohan miten kalliita? Kun meillä on kanssa julmetun iso talo, niin onkohan tuo ihan älytön ostos... Tosin älyttömästi on hommaa ihan tossa tavallisessakin luuttuamisessa :(