onko teistä ihan normaalia että mun kaveri textailee mun exän kans?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minnu

Vieras
mua nyt ei niinkään kiinnosta ollaan erottu 10v sitten mun omasta tahdosta mutta on nyt kirjotellut mun kaverin kans..

ja lisäksi mun pari muuta kaveria on ottanut tämän mun exän kaverikseen facebookissa ..öö??
en minäkään heidän exiään metsästä kaverikseni =)

Alkuperäinen kirjoittaja minnu:
mua nyt ei niinkään kiinnosta ollaan erottu 10v sitten mun omasta tahdosta mutta on nyt kirjotellut mun kaverin kans..

ja lisäksi mun pari muuta kaveria on ottanut tämän mun exän kaverikseen facebookissa ..öö??

Ja olet varma, että sun kaverit on METSÄSTÄNEET?

On. Mä olen myös ystäväni ex-aviomiehen kanssa fb-kaveri ja ollaan vaihdettu kuulumisia.
Ystäväni ei taida olla fb-kaveri tämän kanssa.
Mitä paha siinä on, hyvä tyyppi ja oli kiva kuulla hänen kuulumisiaan, ilman mitään taka-ajatuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja minnu:

Ja olet varma, että sun kaverit on METSÄSTÄNEET?

no ainakin pyytäneet :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos olette eronneet 10v sitten niin sama varmaan vaikka olisivat suhteessa.

juu ei haittaa mutta outoo..kun en mäkään heidän exiensä kans juttele/tai kirjottele

Ootkin epäsosiaalinen hylkiö, jonka kanssa kukaan ei halua olla vapaaehtosesti tekemisissä. Kaiken lisäks oot idari ja tymä.

mulla ainakin on kaverin exä kaverina fb:ssa ja on kyllä omakin exä. Ollaan myös miehen kanssa välillä paljonkin tekemisissä kaverin toisen exän kanssa, vaikka kaveri ite ei oo siihen yhteyksissä, väleissä kuitenkin.

juu ei haittaa mutta outoo..kun en mäkään heidän exiensä kans juttele/tai kirjottele

No ehkä he eivät pidä yhteyttä mieheen siksi että se on sun eksäs, vaan siksi kun hän on heidän tuttu niiltä ajoilta kun olitte yhdessä? Eikös se oo yks Facebookin ideoista, ettiä vanhoja tuttuja?

Se ihminen voi olla muille ihan jotain muuta kun sun eksäs. Vanha tuttu, serkku, jonkun keilakaveri, jonkun veli, jonkun laps. Ei kaikki mitä muut tekee suhteessa sun eksääs johdu siitä että se on sun eksä.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:

No ehkä he eivät pidä yhteyttä mieheen siksi että se on sun eksäs, vaan siksi kun hän on heidän tuttu niiltä ajoilta kun olitte yhdessä? Eikös se oo yks Facebookin ideoista, ettiä vanhoja tuttuja?

Se ihminen voi olla muille ihan jotain muuta kun sun eksäs. Vanha tuttu, serkku, jonkun keilakaveri, jonkun veli, jonkun laps. Ei kaikki mitä muut tekee suhteessa sun eksääs johdu siitä että se on sun eksä.

no asiaa kylläkin mutta tässä tapauksessa se on mun exä eivät ole sukua eikä muutakaan ja nähneet yhden ainoan kerran mut juu antaa olla =)
saavat tehdä mitä tykkäävät vaikka rohmuaisivat listoilleet muutkin exäni ei haittaa =)

Kyllä mäkin olen erään ystäväni exän hyvä kaveri. Se oli tämän ystävänikin toive, tämä mies kun oli aikoinaan muuttanut paikkakunnalle kaverini vuoksi ja kaverini pelkäsi, että mies jää ihan yksin eron jälkeen.
Hiljattain olin tämän miehen häissäkin, ja hääpari pitää minua "pääsyyllisenä" heidän pariutumiseen :heart:

Olipa sekava sepustus, mutta joku ehkä tajusi! :)

Yhteistyössä