Onko teistä ihan normaalia, että miehen exän mutsi...

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Soittelee mun miehelle aina välillä (pari krt./kk) ja kyselee kuulumisia, miten parisuhde menee ja onko talo rempattu ja onko töitä riittänyt. Ja valittaa, että mun mies vois hankkia itelleen jonkun kunnon harrastuksen, kun tuo metsästys on niin typerää. :laugh:
Mun mies on sitä mieltä, et se on vaan pimee, on aina kuulemma ollutkin.
Lähinnä ylisosiaalinen ja tungetteleva, mielenterveydessä tuskin on havaittu vikaa.
Viimeksi soitti, kun on niin typerää, kun me oltiin ultrassa kysytty meidän tulevan vauvan sukupuoli. Se kuuluu saada tietää vasta synnytyksessä. :laugh:

Saadaan ihan hyvät naurut kyllä aina, ei siinä mitään. Toivottavasti soittelee vastasuudessakin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
Mikäs siinä naurattaa? Se ettet luonnostaan pidä kyseisestä henkilöstä niin sen vuoksi pitää arvostella?

En mä voi tietää pitäisinkö siitä, en mä oo koskaan tavannut.
Lähinnä mua naurattaa, miten joku voi oikeesti olla noin kiinnostunut toisten elämästä, joka ei kuulu sille pätkän vertaa. Ja kun mies ei koskaan ole ollut tän ihmisen kanssa samalla aaltopituudella, niin ex-anoppi kokee silti tarpeelliseksi pitää väkisin yhteyttä.

Ja mainittakoon vielä, että miehen ja exänsä erosta on jo reilu 2v ja ex-anoppi ei pitänyt yhteyttä kertaakaan miehen sinkkuvuoden aikana. Alkoi vasta sitten soittelemaan, kun kuuli, että on alkanut seurustelemaan ja ostanut talon ja vauvakin tulossa. :laugh:

mun mielestä epänormaalia on se, miten epäsosiaalisia valtaosa poppoosta on. Kettumaiseksi mun mielestä asia kääntyy, kun on pakko ilkeästi pilkata vanhempaa polvea ja käyttää sitä viihdeohjelmana.

Miksei se ilkeys vaikuta koskaan ilkeistä itsestään asialta, jonka normaaliutta olisi syytä miettiä?

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
mun mielestä epänormaalia on se, miten epäsosiaalisia valtaosa poppoosta on. Kettumaiseksi mun mielestä asia kääntyy, kun on pakko ilkeästi pilkata vanhempaa polvea ja käyttää sitä viihdeohjelmana.

Miksei se ilkeys vaikuta koskaan ilkeistä itsestään asialta, jonka normaaliutta olisi syytä miettiä?

No kuinka mukavaa se on, että soitetaan, että sulla on typerä harrastus? Voiko tuolle muuta, kuin nauraa? :D

Mun exäni äiti on mm. ostanut lahjat meidän molemmille lapsille kun he syntyivät, ja perhealbumissakin on valokuva ex-anopista joka pitää vastasyntynyttä tyttöäni sylissään.

En tiiä onko se epänormaalia. Voi olla.

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä oon läheisissä väleissä ex anoppini kanssa, joten en näe tuota epänormaalina.

Mäkin ymmärtäisin, jos näin olisi aina ollut, mutta miksi se alkoi pitämään yhteyttä vasta mun tultua kuvioihin? :xmas:

Oletko varma, että alkoi vasta silloin?

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
Minä oon läheisissä väleissä ex anoppini kanssa, joten en näe tuota epänormaalina.

Mäkin ymmärtäisin, jos näin olisi aina ollut, mutta miksi se alkoi pitämään yhteyttä vasta mun tultua kuvioihin? :xmas:

Oletko varma, että alkoi vasta silloin?

joo, oli ukko ihan ihmeissään, kun ekan kerran soitti, että wtf se hälle soittelee.
mutta oli siis kuullut, että möi asuntonsa. siitä se soittelu sitten lähti. :)

Yhteistyössä