Mulle on tärkeää, että lapsella on nätti asukokonaisuus, missä hänen on mukava olla. Ei saa olla reikiä eikä tahroja (tosin aina syödessä tulee tahroja) ja siksi puemmekin päivävaatteet juuri ennen kerhoon lähtöä. Meillä on kirpparivaatteita eli käytettyjä housuja ja ulkovaatteita, mutta minulle on hyvin tärkeää että ne eivät ole kovin kuluneita ja mulle yksi iso hirvitys on paitojen NUKKAISUUS. Kotona ja pihalla kyllä voidaan käyttää sellaisia vaatteita, mutta kerhoon ja kaupungille meillä ei lähdetä missään supernukkaantuneessa vaatteessa. Mä en ymmärrä miten jotkut ihmiset maksaa jostain Lindexin/Meandin nukkaantuneesta retrovaatteesta ison hinnan käytettynä. Mun mielestä sellaiset on niin rumia jos monen metrin päähän näkee että on kauheasti nukkaa. Toki sitä pesujen jälkeen tulee, mutta sitten kun sitä nukkaa on oikeasti paljon niin meille tulee näistä vaatteista kotivaatteita.
Mulla on siis nukkafobia! Mutta tahraisia ja rikkinäisiäkään vaatteita en kerhoissa oikein ymmärrä. Itsellänikin on kolme pientä ja hekin lähtevät kerhoon puhtaissa vaatteissa. Sitten kun tullaan kerhosta niin vaatteista löytyy koko kerhomenu ja housuista ehkä hiekkaa, mutta kotona onkin sitte kotirytkyt ja ei niin väliä. Pesukoneeseen ne kumminkin menee!