En mäkään, mutta mä ensin luulin vieneeni kupongin.Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:En tarkista numeroita, ellen ole laittanut lottoa vetämään.
mulla kerran kävi samoin markka aikana.Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Mulle kävi. Vittu. Olisi tullut 6+1 lisänumero.
mulla kerran kävi samoin markka aikana.Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Mulle kävi. Vittu. Olisi tullut 6+1 lisänumero.
En tiedä miten se olisi jakautunut jos 12 olisi saanut oikein (kun nyt oli 11) mutta niille tuli se vähän reilu 18 000.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:En pysty tarkistaan..sekoisin jos noin kävis.... uskaltaako kysyä....paljo sillä olis tullut? :ashamed:
oi sä et menettänyt paljoa, mä menetin n600 000 mk ( 100 000 e)Alkuperäinen kirjoittaja Björn:En tiedä miten se olisi jakautunut jos 12 olisi saanut oikein (kun nyt oli 11) mutta niille tuli se vähän reilu 18 000.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:En pysty tarkistaan..sekoisin jos noin kävis.... uskaltaako kysyä....paljo sillä olis tullut? :ashamed:
Oho Sua mahto kyllä ketuttaa...Alkuperäinen kirjoittaja viddu myös:oi sä et menettänyt paljoa, mä menetin n600 000 mk ( 100 000 e)Alkuperäinen kirjoittaja Björn:En tiedä miten se olisi jakautunut jos 12 olisi saanut oikein (kun nyt oli 11) mutta niille tuli se vähän reilu 18 000.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:En pysty tarkistaan..sekoisin jos noin kävis.... uskaltaako kysyä....paljo sillä olis tullut? :ashamed:
Eli oisit saanut jonkun 10 000.Alkuperäinen kirjoittaja Björn:En tiedä miten se olisi jakautunut jos 12 olisi saanut oikein (kun nyt oli 11) mutta niille tuli se vähän reilu 18 000.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:En pysty tarkistaan..sekoisin jos noin kävis.... uskaltaako kysyä....paljo sillä olis tullut? :ashamed:
auts..olis se rahaa.. toivotaan onnea ja muistia seuraaville viikoilleAlkuperäinen kirjoittaja Björn:En tiedä miten se olisi jakautunut jos 12 olisi saanut oikein (kun nyt oli 11) mutta niille tuli se vähän reilu 18 000.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:En pysty tarkistaan..sekoisin jos noin kävis.... uskaltaako kysyä....paljo sillä olis tullut? :ashamed:
vieläkin se ärsyttää mutta ei enää sellanen raivovitutus kun sillon oli!Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Oho Sua mahto kyllä ketuttaa...Alkuperäinen kirjoittaja viddu myös:oi sä et menettänyt paljoa, mä menetin n600 000 mk ( 100 000 e)Alkuperäinen kirjoittaja Björn:En tiedä miten se olisi jakautunut jos 12 olisi saanut oikein (kun nyt oli 11) mutta niille tuli se vähän reilu 18 000.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:En pysty tarkistaan..sekoisin jos noin kävis.... uskaltaako kysyä....paljo sillä olis tullut? :ashamed: