Ikävöin edelleen kämppää, jossa asuin 1989-1995. Ikävä ilmenee unina, joissa olen muuttamassa sieltä pois.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vaikka on Vanha ketju, niin voin kertoa, että ikävöin vanhaa asuinympäristöäni ja tietysti ennekaikkea vanhaa kotiani. Ehkä siihen vaikuttaa vakava sairastumiseni, ja kaikki oli hajallaan siellä ja täällä. En koskaan ole kokenut vastaavaa, mutta jotenkin olen siitä noussut, ainakin fyysiset vammat ovat parantuneet.Olen asunut tässä asunnossa kohta neljä vuotta ja tämä on ensimmäinen "oma" asunto kun muutin vanhempien luota pois. Nyt olisi aika muuttaa isompaan ja olisi vara maksaa hieman paremmasta, mutta itkettää jo nyt ajatus että tästä pitäisi lähteä. Onko muilla ollut tälläisiä ajatuksia ja unohtuuko ne kuitenkin?
Tämä asunto on ihan kiva kun olen tätä niin rakkaudella sisustanut ja laittanut, mutta tämä alue ei ole kiva, ei naapurit, ei oikeastaan mikään muu paitsi tämä itse asunto seinien sisällä on niin tärkeä..
Eikö ne lapsoset aikanaan muuta pois?Ei ole tullut ikävä. Olemme muuttaneet useaan kertaan. Viimeksi muutettiin itserakennetusta omakotitalosta jossa asuttiin 5 vuotta ja jossa kaksi lapsistamme syntyi. Hyviä muistoja on paljon tuosta talosta ja ajasta, mutta ei ole yhtään ikävä. Minusta on ihana muuttaa! Kaikki vanha ja turha heitetään pois ja rakennetaan/ostetaan uutta tilalleNyt asutaan uudessa ihanassa isossa talossa...mutta luulen, että n. viiden vuoden päästä alan taas suunnitteleen uutta taloa meidän perheele
Asunnon malli ja käytännöllisyys muuttuu kun perhe ja lapset (myös lapsi määrä) kasvaa.
Katso nyt teemalta Talot huokuva historiaa. Niistä oppii paljonAlkuperäinen kirjoittaja "j...st: 27309993:Sitä kotia olen ikävöinyt jossa asuttiin kun lapset oli ihan pieniä. Siihen liittyy niin paljon muistoja, tykkäsin myös kyseisestä asuntoalueesta ja meillä oli siellä paljon puistokavereita. Vuoden päivät siinä meni muuton jälkeen kaipaillessa, mutta kyllä tämä nykyinenkin sitten alkoi tuntua omalta. Asiaa helpotti se, että meidän vanha koti on nykyisin mummola, vaihdoimme silloin miehen vanhempien kanssa asuntoja päittäin![]()