A
Amaranth1979
Vieras
Tulipa mieleen tämmöinen kun duunissa juteltiin mitä kaikkea on duunihaastatteluissa kysytty. Mulle tuli mieleen yksi juttu todella pitkän ajan takaa, mutta en kehdannut kertoa. Monestakin syystä. Mutta homma meni jotenkin niin, että olin duunihaastattelussa ja haastattelijana oli suht. kuvottava ukko. No aluksi haastattelu meni suht. normaalisti, mutta jotain yksipuolista muka-flirttiä ukon puolelta.
No sitten ihan lopuksi se keskustelu meni näin:
Äijä: No okei, saisinko vielä kysyy jotain vähän niinkö haastattelun ulkopuolelta, ei oo pakko vastata?
Mä: No joo...
Äijä: Oot tosi kuuma pakkaus, ihan halusin vaan sanoa...
Mä: Öö... joo...
Äijä: Kuule mä sanon tän vaan kerran... Ja tää on ihan epävirallista, take it or leave it...
.... hiljaisuus...
Äijä: Jos sä annat seksiä mulle, duuni on sun...
Että semmosta. En ees muista mitä sanoin sitten, mutta lähin menee kumminkin. Duunia en saanut, enkä olis ottanutkaan.
Onko muilla MITÄÄN vastaavaa...
No sitten ihan lopuksi se keskustelu meni näin:
Äijä: No okei, saisinko vielä kysyy jotain vähän niinkö haastattelun ulkopuolelta, ei oo pakko vastata?
Mä: No joo...
Äijä: Oot tosi kuuma pakkaus, ihan halusin vaan sanoa...
Mä: Öö... joo...
Äijä: Kuule mä sanon tän vaan kerran... Ja tää on ihan epävirallista, take it or leave it...
.... hiljaisuus...
Äijä: Jos sä annat seksiä mulle, duuni on sun...
Että semmosta. En ees muista mitä sanoin sitten, mutta lähin menee kumminkin. Duunia en saanut, enkä olis ottanutkaan.
Onko muilla MITÄÄN vastaavaa...