onko teillä yhteinen vai oma peitto miehenne kanssa?

• Viestiketjun aloittaja "milla"
  • Ensimmäinen viesti
"mie"
Erilliset. Siksi että minä vilukissana tarvin paksun peiton ja kuumaverisempi mies pärjää ohuimmalla mahdollisella. Ja siksi että minä ainakin myllään peiton kanssa ennen nukahtamista, ei siellä saman peiton alle kukaan saisi nukuttua.

Omat peitot on siitä syystä että mie tykkään yön aikana rullata itteni peiton sissään ja siksi että mies aina nyysii kaikki peiton itelleen muuten vaan. Nukkumaan laitettaan molempien peittojen alla, eli yhistettään ne meijän päälle ja siitä sitte unissaan kumpiki tarraa omaan peittoonsa :D

"vieras"
Omat peitot, ihan jo käytännön syistä. Molemmat pyöritään öisin todella paljon ja toisekseen, molemmat tykätään pitää peittoa osittain jalkojen välissä joka ei onnistuisi yhteisellä peitolla. Ahdistaa jo pelkkä ajatus yhteisestä peitosta. :D

"vieras"
Meidän suhteen vahvuuteen ei yksi peitto vaikuta, kun arvostetaan hyviä yöunia niin paljon, että meillä on omat makuuhuoneetkin. Saa sitä läheisyyttä muutenkin, enkä pysty nukkumaan jos on kuuma tai jos joku kiehnää, potkii tai kuorsaa vieressä tai jos menee nukkumaan ja herää aivan eri aikaan kuin toinen. Kun tästä joskus muutetaan ja saadaan kunnon ilmastointi jne ja tilava makuuhuone, siirrytään sitten yhteen nukkumaan. Mutta omilla peitoilla.

ni
[QUOTE="milla";21923175]miksi? miksei? meillä on yhteinen ja ihan vain siksi koska yhteiset asiat vahvistavat suhdettamme ja tekevät meistä onnellisia. :heart:[/QUOTE]

On kai teillä myös yhteinen tyyny? :) :)

Erilliset, herranähköön.
Mies tapaa kietoutua peittoon kuin peittoon ja tuplatäkilä tulos on se, että minä kuitenkin nukun kylmissäni ilman peittoa, koska mies on jossain välissä yötä varastanut senkin kokonaan itselleen.

Kesällä erilliset, koska mulla on pakko olla edes joku peitto ja mies hikoilee jo pelkästä ajatuksesta.

Talvella yhteinen, pääsen paremmin miehen kainaloon lämmittelemään kun olen tälläinen vilukissa :D

Meillä on kotona fyysisesti olemassa sekä pari tuplapeittoa että tuplatyyny, mutta käytetään yksittäisiä.

Mä liikun enemmän yöllä, kääntelen tyynytä ja asettelen peittoa. Mies rullaa peiton johonkin makkaralle ja pysyy sitten ihan paikallaan. Sitäpaitsi toi vauvahan tukehtuisi sinne peiton alle, jos nukuttaisiin tuplapeitto korvissa.

"Ooo"
OMAT! En kaipaa ihokontaktia kun NUKUN. Yleensä pitää saada omat jalat peiton alta pois, eikä se onnistusi yhteisen peiton kanssa, omaa peittoa pitää saada tungettua sopvasti itselleen ilman, että tarvii nykiä sitä toiselta pois ;)

minö
omat peitot. minä vilukissa ja tarviin paksun peiton, mies pärjää ohuemmallakin. ja mies varastaa koko peiton jos nukutaan isolla peitolla. ja miestä alkaa panetaa jos se tulee saman peiton alle

Fleur de la Cour
Omat peitot! Ensinnäkin käytännön syystä siksi, että meidän tapamme kietoutua peittoihin on erilainen. toisekseen jos haluua jotain henkistä pseudopaskaa kehitellä ihmisten yhteisistä tai erillisistä peitoista niin meidän parisuhteessa on kaksi yksilöä eikä mikään symbioottinen klöntti joilla kaikki on niiiiiin yhteistä, että peitonkin alla voi olla vaan kahdestaan.

Tuplapeitto, joka on kyl vähän huonompi juttu mut mies ei suostu erillisiin enää.
Sillon kun olin yöt töissä niin mies kääriyty peittoon ja hikoili koko peiton märäks - ei kivaa.
Nyt sit kun tirppa tulee väliin niin hän potkii peittoa pois, joten meillä on vähän vaikeaa saada peittoa päälle.
Loput ajasta sit väännetään ja käännetään kun mä haluun jaloille "pussin" ja mies valittaa kun myttään peiton jne.
No eihän sitä osais muuten enää nukkua :LOL:

Yhteistyössä