Onko teillä tällaista, kun sairastatte?

  • Viestiketjun aloittaja :--D
  • Ensimmäinen viesti
"kkk"
En tiedä, en ole sairastanut kun on lapsi. Enkä todellakaan tahdo sairastaa. Onneksi mies tekee kotihommia ja kaikkea mahdollista, vaikka en sohvalla sairaana makaakaan.
 
meillä
Vatsataudissa tai muuten tosi kipeänä joo,perusflunssassa ei. Lasten syntymän jälkeen mulla on muutenkin sairastelut osunu aina just sellaseen saumaan että miehellä on extrakiire töissä ja tukiverkot "poissa". Eli jes,samat hommat kipeänä kun terveenäkin..

Normielämässä,eli kun kukaan ei ole kipeänä,mies siis tekee "oman osansa" (eli about puolet tai vähän enemmän) kotitöistä ja hoitaa lapsia.
 
vierass
Aika lailla noin. Nyt on välillä hyvä hetki, istun jopa koneella, kun kuume vaihteeksi lähti lääkkeileillä, eikä vatsasta ole mitään tulossa ulos, väliin horrostan sängyssä tai sitten istun vessassa. Lapset on onneksi sen verran isoja, että hoitavat pitkälti itsensä/toisensa.
 
"vieraana"
hehheh, toimii meillä noin kun MIES on kipeänä. Silloinhan ollaan aivan kuoleman kielissä jos pientä flunssaa ja kuumetta pukkaa. Tietystikkään naisilla ei ole samaa flunssaa :D
 
Eeei. Meillä tuppaa menemään niin, että kun minä sairastan, teen kaiken mitä tavallisimminkin (eli suurimman osan kaikesta) ja kun mies sairastaa, se vikisee sohvalla :D

Kyllä se munkin levätä antaa kun oon niin kipee, etten jaksa. Mutta yleensä teen kun tuuliviiri, siis omasta tahdostani, vaikka olisinkin kipeänä.
 

Yhteistyössä