Tämä!On, ehdottomasti.
Mun mielestä on kamalaa vaatia naispuolisia vieraita salakuljettamaan kuukautissidettä tai tamponia keittiön roskikseen...
Vessapaperien hylsyt menevät pahvinkeräykseen eikä roskikseen. meillä ne wcpaperihylsyt tungetaan maitopurkkien sisään jossa ne kuljetetaan ulos. ja yhden tyhjän maitopurkin sisään mahtuu hyvin litattuja maitopurkkeja ja paperihylsyjä.On tietenkin. Ei olisi kiva kantaa siteitä keittiön roskikseen. Lisäksi tarvitsen kasvojen puhdistamisessa vanulappuja ja ne on kätevä laittaa vessan roskikseen. Lisäksi vessapaperirullien hylsyt voi laittaa siihen roskikseen.
Ärsyttäviä sellaiset kyläpaikat missä ei ole vessassa roskista.
On, ehdottomasti.
Mun mielestä on kamalaa vaatia naispuolisia vieraita salakuljettamaan kuukautissidettä tai tamponia keittiön roskikseen...
Nehän voi laittaa käsilaukkuihin,vieköööt mennessään kottisaOn, ehdottomasti.
On tietenkin. Ei olisi kiva kantaa siteitä keittiön roskikseen. Lisäksi tarvitsen kasvojen puhdistamisessa vanulappuja ja ne on kätevä laittaa vessan roskikseen. Lisäksi vessapaperirullien hylsyt voi laittaa siihen roskikseen.
Ärsyttäviä sellaiset kyläpaikat missä ei ole vessassa roskista.
Jouduin tätä tekemään yhden miesystäväni luona seurustelun alkuaikoina ja se oli niin noloa. Myöhemmin kysyin että voisiko sinne hankkia pienen roskiksen että maksan vaikka itse sen.Seuraavalla kerralla mies oli hankkinut sen kun menin kylään.On, ehdottomasti.