Onko teillä puolisonne kanssa harrastuksia?

  • Viestiketjun aloittaja chloe
  • Ensimmäinen viesti
chloe
Jos on niin mitä?
ja kuinka usein sitä harrastatte?
Miten järjestätte lapsenhoidon ko ajaksi?

Me käymme mieheni kanssa juoksemassa yhdessä 10-20km lenkkejä.

Yhdessä käymme 1-2krt viikossa. Minä juoksen vielä yleensä yksin yhden lenkin per viikko lisää.

Meillä lapsi 5v poika lähtee fillarilla mukaan tai joskus menee siksi aikaan naapurin kaverille leikkimään..
 
m
onpa kiva:) meillä ei ole koskaan ollu mitään oikeaa yhteistä harrastusta.. :/ tekis varmaan tosi hyvää:) mutta miten keksiä sitten semmonen joka miestä miellyttäis, mulle ois melkeen yks hailee.
 
Me harrastettiiun kilpatanssia kunnes mun jalka meni rikki.

Kerran viikossa treenattiin, lapset oli aina silloin anoppilassa.

Nyt harrastetaan omia lajejamme erikseen jolloin se joka ei reenaa, hoitaa lapset.
 
Ab
Ulkona valokuvaaminen, jota voi harrastaa yhdessä ja erikseen. Käydään yhdessä kahviloissa myös.

Lapsikin voi olla mukana, tosin silloin vuorotellaan viihdytyksen suhteen, koska pieni lapsi ei oikein malta olla paikallaan, jos molemmat kuvataan yhtä aikaan. Kahviloissa lapsi on kuin vanha tekijä, mutta onhan se erilaista päästä kahdestaan miehen kanssa menemään.

Päästään niin usein kuin viitsitään pyytää isovanhempia apuun. Vaikka parikin kertaa viikossa, vaikkei tosiasiassa niin usein käydäkään.
 
vieras
ihanaa että muutkin harrastaa. Ei minusta ulkonäöllisesti heti uskoisi, pienestä hoikasta vaaleasta tytöstä, alusvaatemallin työtä tehneenä että me käydään miehen kanssa kalassA :D
 
:)
Minäkin haluaisin löytää miehen kanssa yhteisen lajin, jota olisi aikaa harrastaa parikin kertaa viikossa. :D Nyt lapset niin pieniä ja hoitajia niin vähän ettei pääse edes sinne lenkille. Ehkäpä vielä joskus.
 
Ennen jurotettiin tupakalla yhdessä, nykysin kun kumpikaan ei polta niin kokkaillaan. Ja hoidetaan kasvimaata. Ei sen ihmeempää, itte haluisin kyllä istuttaa ukkelin hevosen selkään :p Aah...heppavaellus... Toistaseks se on ihan vaan mun oma harrastus.

Toi piipparointi ois loistohomma!!! Meillä on ollu metallinilmasin tossa jo toimettomana vuosia. Joskus sillä mökillä vähän hurviteltiin.
 
ev
me käydään koko perhe yhdessä uimassa ja joskus miehen kanssa kaksin lenkillä koirien kanssa. lapset niin isoja että voi jo jättää hetkeksi kaksin kotiin. tai no esikoisen voisi jättää yksin pidemmäksikin aikaa, on 10v, mutta pikkuveljensä 7v on niin hulivili ettei uskalleta pitkäksi aikaa kaksin jättää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja Metso:
Toi piipparointi ois loistohomma!!! Meillä on ollu metallinilmasin tossa jo toimettomana vuosia. Joskus sillä mökillä vähän hurviteltiin.
Meillä on molemmilla omat. Muuten tulis tappelu. :D
Pahus, pitäsköhän munkin käydä nyt kauppareissulla hakee samalla ittelle ikioma. Veikkaan et meille tulis kans kränää :xmas:
 
mii
Me ei varsinaisesti harrasteta mitään yhdessä.Mut liikutan ja tehdään kuitenkin yhteisiä juttuja.

Iltalenkki yhdessä koira matkassa.Kalassa käydään kesällä muutamia kertoja.Luistelemassa sitten taas koko perheen voimin:) Lenkin ajan lapset kotona mut muuten hoidossa.Kaverilla tai mummolassa.

Välillä pelataan pleikkaria yhdessä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja Metso:
Pahus, pitäsköhän munkin käydä nyt kauppareissulla hakee samalla ittelle ikioma. Veikkaan et meille tulis kans kränää :xmas:
No tottakai sulla pitää olla. Ja omat Fiskarssin kenttälapiot kanssa. ;) :D
Hehe, vaaleenpunaset! Vaaleenpunanen työkalupakki sisältöineen löytyy jo. Joooo....tää oli nyt niin hyvä idea että laitan toteutukseen jo tänään. Ei muutakun kiitokset, tää juoksee suihkun kautta ostamaan vehkeitä! :D
 
Kaupassa käynti =) ja kahvilla siinä samalla. Mummo tulee meille kerran viikossa hoitaa lapsia pariksi tunniksi. Muuten käydään vuorotellen lenkillä ja mä käyn kerran viikossa yksin kirppiksellä.
 

Yhteistyössä