Onko teillä "outoja tapoja" tai neurooseja?

  • Viestiketjun aloittaja "milli"
  • Ensimmäinen viesti
tarkkana
Ennekuin lähden kotoa niin katson varmaan ainakin 3 kertaa ettei hella ole päällä!!!! + muut mm tv on kiinni ja digiboksi, ei ole laturit kytkettynä yms... ja huom! vaikka en olisi koko hellaa käyttänyt koko päivänä niin silti tarkistan outoa, mutta ei ole kämppä palanut vielä!!!!!
 
Panenkaikkeamitänäen
.
.
.
.
Nimeni kertoo kaiken. Se on valitettavasti vakava ongelma. Alkaa stondaa niinku kerran per 10min. Sitte on sellane OCD reaktio joka pakottaa mua panee lähintä panetettavaa esinettä... Oon tässä monilla psykiatreilla käyny, mutta mikään ei oo auttanu
 
Tuo vessapaperirullan oikein päin laitto mulla myös.

Astianpesukoneessa aterinlokerikossa täytyy aterimet olla varsi ylöspäin ja lusikat samassa, haarukat samassa jne. Ja maks 4 aterinta per lokerikko. Loput tiskaan käsin :D

Kirjat täytyy olla suorassa pinossa kokojärjestyksessä.

Vaatteet viikattuina suoriin pinoihin ja kaikki samalla lailla. (Siis paidat keskenään samalla lailla, housut samalla lailla kuin muut housut jne.) Ennen pinosin vaatteet värien mukaan, mutta en enää.

Vessapaperia käytän aina saman verran.

Onhan näitä :D
 
"vieras"
[QUOTE="joo";22406069]Mä en voi laittaa ulko ovea kiinni, jos mulla ei ole avaimet kädessä, niin et mä näen ne koko ajan, kun laitan ovea kiinni.[/QUOTE]

Mulla on vähän sama - mä laitan aina oven kiinni avaimella, vaikka sen vois vaan työntääkin kiinni.
 

Yhteistyössä