PAHA PAHA PAHA lintukammo! :headwall: :$ :ashamed: Ja pieni pöpökammo.
Onko muuten se kammoksi laskettava, tosi nolo se ainakin on.. :ashamed: , kun mä välttelen parhaani mukaan vanhuksia. Omia isovanhempiani tietty rakastan, halailen yms. ilman mitään sen kummempaa, mutta esim. kun vanhainkodissa vierailen isoisääni katsomassa niin siellä käyminen on tosi vaikeaa. Ahdistun ensinnäkin siksi kun pöpökammo nostaa päästään heti kun astun ovesta sisälle. Toisekseen en osaa niiden muiden vanhuksien kanssa olla luontevasti. Ahdistun jos joku vanhus rupee mun kanssa tekemään juttua tms. En oikein keksi mitään sanottavaa ja tulee noloja hiljaisuuksia vaikka muuten olen tosi ihmisrakas.
Tämä ongelma estää mua hakeutumasta lähihoitajakoulutukseenkin kun tiedän etten mitenkään selviäisi niistä pakollisista vanhustenhoitojaksoista. Ajatus että hoitaisin vanhusta (ruokkisin, veisin pesulle yms.) on mahdoton. :snotty: Olen ollut eläinlääkärillä töissä. Siellä ei mitään ongelmaa eläintenhoidossa. Siivosin sujuvasti oksut, kakat + muut eritteet ja käsittelin kuolleita eläimiä. Nyt hoidan työkseni lapsia ja lapsilta myös hoidan sujuvasti kaikki hommat ilman mitään inhotusta ja pöpökammokin pysyy hyvin hallinnassa. Eli ongelmani on vain vanhukset.. :ashamed: Kamala minä... :snotty: