Onko teillä mies mukana neuvolalääkärillä, kun tehdään alatutkimus?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Miuski harmailee
Mies on ollut mukana. On joko istunut pääpuolessa tai sitten on poistunut huoneesta sen tutkimuksen ajaksi ja palannut, kun on aloitettu ultraus. Eipä siellä mitään sellaista ole, mitä ei ole jo etukäteen nähnyt ;)
 
"Pojan äiti"
Ei ollut mukana, koska en tuntenut tarvitsevani häntä erityisesti tuekseni lääkärikäynneille, ja töitäkin hänellä oli tehtävänä. Synnytyksessä sitten oli mukana.
 
Kutakuinkin jokaisella kerralla oli mukana sekä laps.hoidoissa että neuvoloissa, kerran tai pari saattoi olla poissa. Lääkärissä istui toimistohuoneen puolella katsomassa sen puolen näytöstä ultrakuvaa, neuvolassa taisi olla sermin takana tai pääpuolessa.
 
"Eee"
On ollut mukana suurimmalla osalla neuvolakäyntejä, myös lääkärineuvolassa. Ei oo mua haitannut, kun kuitenkin on ollut alusta asti selvää, että mies tulee mukaan myös synnytykseen, niin ei sielä neuvolalääkärillä mitään sen kummempaa näy kuin synnytyksessäkään.
 
"Pusse"
Mies on ollut täysin omasta halustaan lähes kaikilla neuvolakäynneillä sekä äitiysneuvoloissa ja neuvolalääkärikäynneillä että esikoisen ja kuopuksen neuvolakäynneillä, vaikka olisikin ollut töissä, on onneks työ jossa niin voi tehdä.

Ja mies on onneks kerinnyt näkemään mun alapään ennen noita lääkärikäyntejä, eli mitään kovin uutta siellä ei ole voinut nähdä :) Oli kuitenkin pääpuolella...
 
..
Joissakin on ollut mukana, eikä ole kertaakaan käynyt mielessäkään et ois jotenkin haitannut tai ollut noloa. En mä sitä sinne tuekseni välttämättä ois tarvinnut mut jos mieskin on halunnut tulla mukaan kuuntelemaan mitä vauvalle kuuluu ja joskus sisätutkimus on ultran yhteydessäkin tehty.
 
"niin"
Onhan tuo ollut molemilla NP-ultra kerroilla mukana ja ne on tehty alakautta. Ei siinä mitään kummaa ole, onhan se paremmin tutustunut tuohon mun alakertaan kuin minä itse, paljon useammin lähietäisyydeltäkin "katsellut".
 
"vieras"
[QUOTE="Pojan äiti";24068652]Ei ollut mukana, koska en tuntenut tarvitsevani häntä erityisesti tuekseni lääkärikäynneille, ja töitäkin hänellä oli tehtävänä. Synnytyksessä sitten oli mukana.[/QUOTE]

Samaa mieltä olen.. En ymmärrä miksi se ukko pitää joka paikkaan raahata mukana.Mielummin hoidan itsekseni tuollaiset käynnit..Tuskin tuota edes kiinnostaisi lähteä.
 
[QUOTE="vieras";24069374]Samaa mieltä olen.. En ymmärrä miksi se ukko pitää joka paikkaan raahata mukana.Mielummin hoidan itsekseni tuollaiset käynnit..Tuskin tuota edes kiinnostaisi lähteä.[/QUOTE]

En mäkään ymmärrä toisen raahaamista sellaisiin paikkoihin tai tilanteisiin, joihin ei itse halua. Mun mies halusi osallistua ja olla läsnä kaikissa näissä hommissa, sillä yhdessä sitä polkua tarvottiin hoidoissa sun muissa. Ja sitten odotusaikana miestä etenkin auttoi tilanteen tajuamisessa se, kun osallistui näihin tutkimuksiin ja ultrauksiin.
 
"vieras"
En mäkään ymmärrä toisen raahaamista sellaisiin paikkoihin tai tilanteisiin, joihin ei itse halua. Mun mies halusi osallistua ja olla läsnä kaikissa näissä hommissa, sillä yhdessä sitä polkua tarvottiin hoidoissa sun muissa. Ja sitten odotusaikana miestä etenkin auttoi tilanteen tajuamisessa se, kun osallistui näihin tutkimuksiin ja ultrauksiin.
Totta tuokin..Tämä kysely tuli vaan niin osuvaan aikaan kun palasin juuri sairaalan poliklinikkakäynniltä jossa näki näitä isiä istumassa käytävilla..Monesta näki että olisi ollut mielellään aivan jossain muualla..
Mulla jotenkin nostaa karvat pystyyn kun tuntuu että tänäpäivänä naiset on niin kovin riippuvaisia miehistään eikä mitään osata tai pystytä tekemään ilman "tukea"
 

Yhteistyössä