Onko teillä kokemuksia minkälaiset verkkokaupat on hyviä? Jos halua perustaa kaupan:)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
ihan vaan kelaan asia täällä, kun joskus vielä tulee yks kauppa olemaan... mutta nyt haluan kuulla kokemuksia, mitkä on helpoja ja hyviä verkkokauppoja jotka saa ostaa ja sunnitella itse loput?
 
"Hohhoijaa"
No eikös sulla pitänyt olla jo butiikit ja ideat valmiina?! Miksi aina kysyt toisilta kun et kerran edes kuuntele mitä sinulle vastataan... Eikö sulla ole ystäviä tai businessanalyytikkoja sun kanssa päättämässä kun oot kerran 'menestyvä' yrittäjä?? Mitenkäs se sun Italian ja Saksan keikka ? Ai niin, ryyppäämiseksihän se meni...
 
"vieras"
En mäkään, siis kysytkö, mitkä olemassa olevat verkkokaupat on hyviä vai sitä, mikä alusta verkkokaupalle on hyvä?
Etkö säjo perustanut ne kaksi firmaa, eikös niistä toinen ainakin ollut verkkokauppa, josta saa halvalla kaikki tarjoukset, joku ihan ennen näkemätön ja uusi konsepti...
 
Selkeät, toisiinsa sopiva väritys. Kuvat, jotka saa suuremmiksi ja joista näkee yksityiskohdat. Hinnat selkeästi esillä, ei kirjoitusvirheitä. Kaikki kulut selkeästi esillä, alennustuotteissa näkyy alkuperäinenkin hinta. Yhteystiedot helposti löydettävissä, postitusaika ei kovin kaukana tilausajasta. Monipuoliset, edulliset tuotteet. Näin omasta mielestäni pääsee jo pitkälle. Eikä mainoksia myyntisivulle, se ei ole kauhean kivan näköistä, että vaateliike mainostaisi esim. kännykkäliittymiä. Se vaikuttaa vain epätoivolta.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Hohhoijaa";26586490]No eikös sulla pitänyt olla jo butiikit ja ideat valmiina?! Miksi aina kysyt toisilta kun et kerran edes kuuntele mitä sinulle vastataan... Eikö sulla ole ystäviä tai businessanalyytikkoja sun kanssa päättämässä kun oot kerran 'menestyvä' yrittäjä?? Mitenkäs se sun Italian ja Saksan keikka ? Ai niin, ryyppäämiseksihän se meni...[/QUOTE]
On pystyyssä 2 verkkokauppa niin kuin jo sanoin, julistetaan ens vkolla ne jo:)

Nyt kysymys kokemuksista eikä etten osaa. Mulla vain 2sta paikasta kokemuksia.... Saksaan ja Italiaan ens viikoks jos saan yks paperi jo postitse
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26586649]Etkö sä jo perustanut ne? Vai mistä se täällä laveasti kertomasi kännisekoiluepisodi juonsi juurensa?[/QUOTE]

Perustin ja avajaiset ens viikolla.... 2 kauppa on valmiina=)

Mulla tarkoitus saada vielä yks, jok ateen myös itse ja kaipan kokemuksia, helpoista ja hyvistä kaupoista
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26586704]Aika erikoista, kaksi kauppaaon jo perustettuna mutta kolmatta ei enää osaa perustaa ilman apua?[/QUOTE]

Pyydänkö mä apua? Etkö osaa muuta keksiä kun vittuilla vaan? Mä en pyytä sun eikä kenenkään apua, mä kysyn kokemuksista
 
bisness
Saitko muuten yhtäkään rättiä myytyä siinä ekassa verkkokaupassasi? Sunhan piti avata myös Guessin liike Turkuun, se strippi baari/taxi, lastenvaate-nettikauppa ja joku venäläinen ravintolakin vissiin???
 
"vieras"
Nettikaupat joista en tilaisi sisältävät näitä asioita:

1. Ruma ulkoasu, liian räikeät värit ja ruma fontti.

2. kirjoitusvirheet

3. ei postiennakko mahdollisuutta

4. ei yhteystietoja ja asiakaspalvelujuttuja helposti saatavilla

5. vaatteissa puutteelliset kuvat joista ei näe yksityiskohtia kunnolla

6. toimitusaika tietoja ei näe
 

Yhteistyössä