Onko teillä kavereita jotka polttaa sisällä?

  • Viestiketjun aloittaja köhköh
  • Ensimmäinen viesti
köhköh
Kävin eilen kaveripariskunnalla, mitkä polttaa tosi paljon tupakkaa, sisällä.
Sen lisäks että siellä alkaa jossain vaiheessa kirvellä silmiä, niin haisee niin hirveelle kun sieltä lähtee, että pitää varmaan hommata erikseen vaatteet heidän luona kyläilyä varten... :D
 
yök
Ei kavereita, mutta minun mummuni polttaa sisällä, kun ei pääse enää kunnolla kävelemään. Krääsä on aivan kauhea ja nyt kun olen raskaana, niin en aio edes mennä sinne, kun kaikki hajut muutenkin ällöttävät. Ei hän silloin polta kun siellä on vieraita, mutta yksinään sitten. Mutta vaatteet ja hiukset haisevat järkyille sen jälkeen, et ei auta muuta kuin heittää suoraan pesuun ja mennä ite suihkuun :) Ja lopettaa ei kuulemma aio, kun kuolee täällä kuitenkin, olkoot yksinään siellä sitten, vaikka valittaa kun kukaan ei käy, miksiköhän...:)
 
minmin
Ei polta kodissa sisällä, mutta pari kaveria polttaa autossa, ikkuna minimaalisesti raollaan ja sulkevat ikkunan heti kun ovat röökin pihalle heittäneet. Ei tee mieli autoilla heidän kanssaan.
 
"juu"
Joo mun mies polttaa. Kukaan ei oo jättänyt sen takia käymättä tai ei oo ainakaan sanonu :D Oon kyllä ehdottanut että lopettas, mutten jaksa ruveta tappelemaan asiasta, kun ei niin paljon häiritse.
 
Lähin sisällä polttaja on naapuri. Harvemmin tulee siellä vierailtua sisällä em. syyn vuoksi.
Jotkut voivat tupakoida esim. liesituulettimen alla, mikä on vähän lieventävä asianhaara, mutta kyllä niissäkin kodeissa haisee pahalle.

Silloin kun itse olin vielä tupakoitsia, saatoin polttaa työautossa, mutta omassa autossa en polttanut juurikaan koskaan, enkä enää lasten aikana varsinkaan.
 
Viimeksi muokattu:
"mä"
[QUOTE="juu";25364523]Joo mun mies polttaa. Kukaan ei oo jättänyt sen takia käymättä tai ei oo ainakaan sanonu :D Oon kyllä ehdottanut että lopettas, mutten jaksa ruveta tappelemaan asiasta, kun ei niin paljon häiritse.[/QUOTE]

Itse olen tällaisen perheen "kaveri". Tosin en ole enää kyläillyt ko. paikassa, kun siellä haisee niin pahalle ja sai hävetä aina silmät päästään, kun lähdin sieltä ja se haju oli tarttunut vaatteisiin. Eikä sekään mitään miellyttävää ole, kun kaveri hiuksineen ja vaatteineen haisee sille kärylle, mutta ilmeisesti itse on niin tottunut ettei huomaa (vaikka itse ei edes polta) enkä tietenkään mene toiselle päin naamaa sanomaan miten hirveälle hän haisee.
 
"diu"
Oksettavaa polttaa sisällä! Ja sairasta jos on lapsia, melkeen kyl pitäs jonkun puuttua sellaiseen. Mulla on pari kaveria jotka polttaa sisällä koska ei ole parveketta enkä tosiaan usein heidän luonaan vieraile kun se kämppäkin on niin ällöttävän hajuinen, keltaiset seinät, tuhkaa ympäriinsä ym.
 
"vieras"
Anoppi polttaa sisällä liesituulettimen alla aina välillä. En tykkää yhtään ja ilmeisesti onnistuin näyttämään riittävän nyrpeää naamaa (tai sitten mies on ärähtänyt), kun ei ole enää tohtinut polttaa lapsemme läsnäollessa. Polttaa kuitenkin edelleen iltaisin, kun lapsi on nukkumassa.
 
Tästä tuli mieleen olikohan tanskalainen sarja missä kuvatiin nuoria/teini äitejä. Siinä äiti kavereineen tupakoi sisällä. Lapsi ei ollut kylläkään kotona silloin. Toinen äiti asui pienen vauvan kanssa vielä kotona. Ja tämän äidin äiti poltti sisällä. Taisi jopa jossain vaiheessa tupakoida vauva sylissään.
 
Aivan käsittämätön tapa jostain edelliseltä vuosisadalta kun lehmätkin pidettiin pirtin toisessa päässä. Vähän sama kun pistäisin makkarat tulemaan kertisgrillillä tässä olkkarin keskellä.
Ja ei ole tuttavia jotka tuollaista harrastaisivat, sisällä tupakointi kertoo tietynlaisesta ajatusmaailmasta joten ei sellaisia tuttavia tule hankittuakaan...
 

Yhteistyössä