Onko teillä kaikilla tosiaan posliini alapää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joskus on ollut posliini, nykyään useimmiten vain kynitty/siistitty versio, mutta ei mikään karvaton. Oma kokemus on, et posliinina olo on inhan tuntusta menkkojen aikaan, kaikki vuoto tuntuu heti ja valuu nopeasti housuihin, tietty myös valkovuoto ja seksin jälkeen sperma. Täytyy olla yhtenään pikkuhousuja vaihtamassa... Jos on vähänkään karvoitusta vuotoa stoppaamassa (mut ei liian pitkät karvat, sekin on yyh) niin on mukavampi tunne! Niin ja sängen kasvaminen on kammottavan tuntusta.
Sinuna vaihtaisin oikeasti parempaan menkkasuojaan.

Joskus on ollut posliini, nykyään useimmiten vain kynitty/siistitty versio, mutta ei mikään karvaton. Oma kokemus on, et posliinina olo on inhan tuntusta menkkojen aikaan, kaikki vuoto tuntuu heti ja valuu nopeasti housuihin, tietty myös valkovuoto ja seksin jälkeen sperma. Täytyy olla yhtenään pikkuhousuja vaihtamassa... Jos on vähänkään karvoitusta vuotoa stoppaamassa (mut ei liian pitkät karvat, sekin on yyh) niin on mukavampi tunne! Niin ja sängen kasvaminen on kammottavan tuntusta.
Mutta sullahan on sitten puska koko ajan veressä?😵‍💫
Eikö se haittaa?😵‍💫

Oletko kokeillut kuukuppia?🤗

Kai sinä hieman olet Lissua seurannut?

0_Woman-and-dog-455002

• Haha
Reactions: Lispetti
Olet sairas.
No tuo nyt on pientä verrattuna!🤔
Olen sentään Putinin vaimo/hoito/seksiorja, kremlin trolli, maanpetturi, venäläinen, venäjälle vakoileva horo, Trumpin hoito/seksiorja/nuolija/vi€@n hörhö jne.🤷‍♀️
😁

Jos vielä joskus otan kissan, taidan antaa sille nimeksi Pervolissu. 🤪
Et ikinä ottaisi kissaa etkä koiraa.
Mutta jos otat niitä oravia niin olisin otettu jos joku heistä nimettäisi suomalaisella lempinimellä minun mukaan.😍

• Haha
Reactions: m1es
Mä taas käytän kuukuppia kakkosessa ka k a n keräilyyn. Ei tarvii käydä julkisissa vessoissa pytyllä kun ne tulee näppärästi kuppiin 🤗
Joko olet jänis tai sitten sun peräsuoli on tyyliä ilmapallo, koska sun kuukautiskuppis pitäis olla kokoa kahvikuppi.🤣😂

• Haha
Reactions: m1es

Yhteistyössä