Onko teillä kaikilla tosiaan posliini alapää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kokeilin joskus pitää poslaria, mutta ei ole mun juttu. Nyt vain siistin vähän reunoilta, jos jaksan. Ainakin kesäaikaan. Ei ole ollut vaikutusta seksielämään onko poslari vai ei. Kyllä se tiukkuus on se joka ratkaisee ja sen suhteen ei ole ongelmia =D

Posliini? Mulla on Villeroy&Bochia.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Posliini? Mulla on Villeroy&Bochia.

Multakin löytyy!
On muuten laatuposliini ja upea muotoilu!😍

Ei varmaan pitäis että en taas ala intoilemaan ajasta jota yritän olla mainitsematta vielä…mutta….
Sattuuko löytymään jouluposliinia ko. laatuposliinilta????!!!!🤩🤪😍

Bikineissä ja uikkarissa ei ehkä halua että karvat rehottaa. Neljän seinän sisällä posliinia on mukavampi nuolla. Se on sitten siinä.
Ai, säkin oot joku perwo!😵‍💫
Mä jotenkin luulin sua siveellisiksi palstamieheksi joka ei levittele seksijuttujaan täällä.😬

Taitaa kyllä ihan kaikki miehet nuolla jos vain on se nainen.
Uspaljena-djevojka.gif

Joskus on ollut posliini, nykyään useimmiten vain kynitty/siistitty versio, mutta ei mikään karvaton. Oma kokemus on, et posliinina olo on inhan tuntusta menkkojen aikaan, kaikki vuoto tuntuu heti ja valuu nopeasti housuihin, tietty myös valkovuoto ja seksin jälkeen sperma. Täytyy olla yhtenään pikkuhousuja vaihtamassa... Jos on vähänkään karvoitusta vuotoa stoppaamassa (mut ei liian pitkät karvat, sekin on yyh) niin on mukavampi tunne! Niin ja sängen kasvaminen on kammottavan tuntusta.

Yhteistyössä