Onko teillä kaikilla ihana äiti?

• Viestiketjun aloittaja HÖH
  • Ensimmäinen viesti
HÖH
Noista kaikista äitienpäivärunoista tuli mieleen.
Onko teidän oma teille se tuki ja turva, se lämmin syli, jonne voi aikuisenakin mennä?
Saako äidiltä lotua, ku kaikki muut hylkää?

Minulla näin ei ole.
Äitini on oikeastaan aika kylmä ihminen, lapsenlapset on "kivoja", jos ovat hiljaa ja nätisti paikallaan.

Kortilla voisi äitiä muistaa, mutta nuo runot ei oikein sovi korttiin.
Tuntuu imelältä kirjoittaa jotakin, äidin syli on lämmin...tms

vieras
No onpa tosi ihana äiti minulla, ex-alkoholisti, joka jätti perheensä. Nyt uudelle ukolle 3 pientä lasta ja meihin ei pidä mitään yhteyttä. Että niin ihana mutsi mulla.

rakastan äitiä
Niin ihana äiti mulla että sanat eivät riitä kertomaan sitä.
Aina auttaa vaikka viimeseen asti ja yrittää ja tekee parhaansa.
Ikinä ei olle ollut vaikeaa äidin kanssa.

On mulla ihana äiti. Olen monesta syystä hänestä ylpeä, rakastan häntä ja tiedän hänenkin rakastavan minua. Mutta jostain syystä meidän perheessä ei ole kauheasti halailtu ja nyt äitini syli tuntuisi todella vieraalta paikalta. Se asia ei oikeastaan silti vaivaa minua tippaakaan.

Huokaus
Äiti on itsekäs ja etäinen,jätti minut alle vuosikkaana isälle ja lähti toisen miehen mukaan elämään kadotettua nuoruuttaan.Äiti ei koskaan ole ollut äiti.Pakolliset tapaamiset tavattu lapsuudesta lähtien mutta silloinkin äiti ei ollut lämmin tai ihana.
Eipä tule ekana mieleen äidin lämmin syli vaan ne lyönnit ja potkut vasten kasvoja ja kylkiä :(

vinci
no kirjota sinä korttiin vaikka että

tämä päivä on kaikkien äitien,
siksi lähestyn sinua tervehtäen!
kukkaset pienet sä kortissa nää,
en oikeita päävvyt lähettämään!
äitienpäivä onnittelut

t:.......

kuulostasko paremmalta sun tarkotuksiin??

ps. ei kaikilla oo sellasta äitiä joka olis noitten runojen mukanen. mut aina ei voi valita joten täytyy tottua!

vinci
Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
no kirjota sinä korttiin vaikka että

tämä päivä on kaikkien äitien,
siksi lähestyn sinua tervehtäen!
kukkaset pienet sä kortissa nää,
en oikeita päävvyt lähettämään!
äitienpäivä onnittelut

t:.......

kuulostasko paremmalta sun tarkotuksiin??

ps. ei kaikilla oo sellasta äitiä joka olis noitten runojen mukanen. mut aina ei voi valita joten täytyy tottua!

ohhoh mikä virhe ; D
päävvyt=päässyt..tuossa runossa siis!!!

Gluteus maximus
Äitini on aivan ihana ja rakas ihminen. Lämpimämpää ja parempaa äitiä ei voisi olla. Tuskin itsekään pystyn olemaan lapsilleni niin hyvä äiti kuin omani on!!! Isäni oli myös maailman paras isä!

v
Minäkin olen monesti ollut surullinen, kun äitiä ei lapsenlapset paljon kiinnosta. Ei ole esim. hoitanut ikinä ( lapset 7v ja 0,5v). Äitini on itsekäs, eikä paljon osaa muita ajatella. Enemmän olen äiti hänelle kun hän minulle. Minun ongelmat ei häntä kiinnosta, koska omissa on kuulemma tarpeeksi, niitä minun kyllä pitää kuunnella. Olen alkanut pikkuhiljaa hyväksyä, että hän on tämmöinen. Meillä kuitenkin välillä hauskaa yhdessä, vähän niinkun kavereita oltais. Mies välillä ihmettelee, miksi pidän välejä, mutta ei mulla muitakaan äitejä ole.
Muakin huvitti yksi noista runoista äidille, kun ei olis vähemmän voinut sopia mun äitiin, sen jos korttiin laittaisin, niin äitikin kyllä ymmärtäis, että se on vittuilua tai ehkä se menis huumorilla.

Minulla on maailman paras äiti. Mutta joudun jo kolmatta kertaa "muistamaan" häntä äitienpäivänä viemällä kukkia hautuumaalle. Äitini kuoli syöpään vuonna 2006 juuri ennen äitienpäivää.
"kiitos päivistä lapsuuden, kiitos ajasta nuoruuden, siitä kiitän sua äiskä kaivaten" :heart: :(

Alkuperäinen kirjoittaja HÖH:
Noista kaikista äitienpäivärunoista tuli mieleen.
Onko teidän oma teille se tuki ja turva, se lämmin syli, jonne voi aikuisenakin mennä?
Saako äidiltä lotua, ku kaikki muut hylkää?

Minulla näin ei ole.
Äitini on oikeastaan aika kylmä ihminen, lapsenlapset on "kivoja", jos ovat hiljaa ja nätisti paikallaan.

Kortilla voisi äitiä muistaa, mutta nuo runot ei oikein sovi korttiin.
Tuntuu imelältä kirjoittaa jotakin, äidin syli on lämmin...tms
Tämä olisi voinut olla mun kirjoittama
:'( Yritän ymmärtää äitiäni, masennusta ym. taustalla. Välillä se vain vaikeaa. Varsinkin silloin kun paljon ympärillä hyviä, äiti-tytär suhteita :'(

:heart: sais vaan joskus muistuttaa itseään että minä olen oikeasti jo aikuinen ja teen ite omat ratkaisuni. mutta silti niin rakas. muistakaa että täältä voi joutua poistumaan ihan yhtäkkiä. ja mä ainakin pidän hyvät välit ihan kaikkiin rakkaisiini senkin takia. :heart:

Yhteistyössä