onko teillä jo minipikakokki?

Täältä sais tosi halvalla lähes uuden veroisen, erittäin vähän käytetyn sinisen minipikakokin :xmas:

..eli kyllä on, mutta ei tuu käytettyä. Mä mukavuudenhaluisena käytän tollasta sähköversiota :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Tupperin nokkamuki on aika ärsy.
Vanhasta se nokkaosa aina hajosi, tästä uudesta kahvaosa. Luulisi olevan suunniteltu lapselle, mutta ei kestä edes alle 1-vuotiaan lapsen aiheuttamia tällejä :headwall:
(eikä tietty mene takuuseenkaan :kieh: )
muualla euroopassa muki kestää...suomalaisilla lapsilla ei. siksi muki olikin jonkin aikaa poissa myynnistä koska suomessa meni niin paljon takuuseen...
 
Rötvis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ole palovammoja eikä teräaseella käytetty, ne nokan reiät on niinkuin revennyt ja tyttö ei omistanut edes hampaita kun sitä käytti!
Mä olen saanut takuuseen kun kuukauden käytön jälkeen jo repesivät hampaattoman käytössä. Pitäis saada takuuseen jos noin nopeaa hajoaa, ikuista takuuta niihin ei myönnetä koska jotkut käyttää kansia puruleluina.
 
Joo
Alkuperäinen kirjoittaja babuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Siis jos tää ei oo mainontaa niin mikä on...
no aika monesti täällä kysellään onko kokemusta avonin tuotteista, party liten juttuja ym ym....miksi ei voi kysellä tuppereista?
Et sä kysele, sä hehkutat kuinka mahtavia tarjouksia sulla ois, ja kuinka kaikki maholliset sun tuntemat on ostanu.

Enemmänkin vastailet kysymyksiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja babuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Siis jos tää ei oo mainontaa niin mikä on...
no aika monesti täällä kysellään onko kokemusta avonin tuotteista, party liten juttuja ym ym....miksi ei voi kysellä tuppereista?
Et sä kysele, sä hehkutat kuinka mahtavia tarjouksia sulla ois, ja kuinka kaikki maholliset sun tuntemat on ostanu.

Enemmänkin vastailet kysymyksiin.
mä kysyin et onko teillä minipikakokkia...en myy mitään...tilaus on jo lähetetty ja tarjous loppuu tähän päivään.....tuota on paljon kyselty millon tulee tarjoukseen ja nyt kun tuli tosi hyvä tarjous niin se on jo kaikilla et se siitä tarjouksesta :D
 
tupperin käyttäjä
Ei ole vaikka olis ollu mahdollista otta emännänlahjana pariinkin kertaan. En usko että meillä olisi sille käyttöä koska sipulia ei meillä käytetä kuin jauheena. Eikä juuri muutakaan tule mieleen mitä pitäis silputa.
Ainoa missä voisin tarvita, on munavoi, mutta sitäkin tulee tehtyä tyyliin 2-3 krt vuodessa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tupperin käyttäjä:
Ei ole vaikka olis ollu mahdollista otta emännänlahjana pariinkin kertaan. En usko että meillä olisi sille käyttöä koska sipulia ei meillä käytetä kuin jauheena. Eikä juuri muutakaan tule mieleen mitä pitäis silputa.
Ainoa missä voisin tarvita, on munavoi, mutta sitäkin tulee tehtyä tyyliin 2-3 krt vuodessa...
sulla varmaan pikakokki? se isompi? nyt on kyse siitä pienemmästä minipikakokista :saint:
 

Yhteistyössä