onko teillä jo joululahjoja ostettuna/tehtynä???

On, aina kun jotain sopivaa löytyy lähinnä lapsille alennusmyynneistä niin ostetaan. Synttäreitä tai joulua ajatellen.
Nykin on kuopukselle synttärilahja odottamassa (synttärit joulukuussa) sekä lapsille joululahjat
 
No ei todellakaan ole...inhoan sitä jouluhössötystä! Nautiskelen ihan kesästä, auringosta ja lomasta. Joululahjoja ostan sitten viikkoa ennen aattoa kutakuinkin ja hyvin vähän sittenkään.
 
Soiku
Juu, mulla on kaapissa vaikka mitä :) Mä siis aina tarjouksesta tai alennusmyynneistä ostan superhalvalla kaappiin valmiiksi. Mä inhoan lahjojen ostoa pakon edessä :)

Meiän kaapista löytyy isoa piirtodinosaurusta, tyttöjen koruhelmiä, magneettiprinsessoita, lasten ompelukone, pojalle autoa.. Ja paljon muuta. Osa menee omien lasten synttärilahjoiksi tai joululahjoiksi, mutta kyllä tuolta laatikosta menee myös lasten kaverien synttärilahjoiksikin. Aikuisille ei ole kyllä oikein mitään, pari patavahtia vain ja kylpypyyhe. Vaan niillekin on jo saajat tiedossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mallura:
No ei todellakaan ole...inhoan sitä jouluhössötystä! Nautiskelen ihan kesästä, auringosta ja lomasta. Joululahjoja ostan sitten viikkoa ennen aattoa kutakuinkin ja hyvin vähän sittenkään.
Just sen takia minä hommaan ne ajoissa ettei siinä jouluryysiksessä tarvi kauppoja kierrellä. Joulumusiikit korvissa soiden..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Soiku:
Juu, mulla on kaapissa vaikka mitä :) Mä siis aina tarjouksesta tai alennusmyynneistä ostan superhalvalla kaappiin valmiiksi. Mä inhoan lahjojen ostoa pakon edessä :)

Meiän kaapista löytyy isoa piirtodinosaurusta, tyttöjen koruhelmiä, magneettiprinsessoita, lasten ompelukone, pojalle autoa.. Ja paljon muuta. Osa menee omien lasten synttärilahjoiksi tai joululahjoiksi, mutta kyllä tuolta laatikosta menee myös lasten kaverien synttärilahjoiksikin. Aikuisille ei ole kyllä oikein mitään, pari patavahtia vain ja kylpypyyhe. Vaan niillekin on jo saajat tiedossa.
mulla on kaverin lasille tarhareput, veljen tytölle yöasu ja body (vajaa 1v), omalle tytölle baby annabel nuken vaatteita (tilasin mytoys:sta), sit on jotain kirjoja ja yks satucd....
alesta minäkin suurimman osan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja mallura:
No ei todellakaan ole...inhoan sitä jouluhössötystä! Nautiskelen ihan kesästä, auringosta ja lomasta. Joululahjoja ostan sitten viikkoa ennen aattoa kutakuinkin ja hyvin vähän sittenkään.
Just sen takia minä hommaan ne ajoissa ettei siinä jouluryysiksessä tarvi kauppoja kierrellä. Joulumusiikit korvissa soiden..
No mä taas just sen takia en korvaani lotkauta kesähelteillä millekkää joululle..huoh :D
 
on
Tammikuun aleista ostin jo osan. Ja moni saa partyliteä, kun konsultti olen ;)

Omille lapsille ostan vasta joulukuussa, kun ne toiveet syttyy ja sammuu pitkin vuotta. Viime vuonna ostin etukäteen kalliita toiveita, jotka ei sitten jouluna enää kiinnostaneetkaan.
 

Yhteistyössä